Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 1801
Η διαχείριση των κόκκινων δανείων και το σχέδιο Ηρακλής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Κατά την εκπόνηση της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε θεωρητική ανάλυση
της έννοιας των κόκκινων δανείων (NPL) στην Χώρα μας και εν συνεχεία
πραγματοποιήθηκε οικονομετρική μελέτη, σχετικά με τη διερεύνηση των ...
Διερεύνηση στάσεων και αντιλήψεων επαγγελματιών υγείας αναφορικά με τους προσδιοριστικούς παράγοντες των νοσοκομειακών λοιμώξεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Οι νοσοκομειακές λοιμώξεις βρίσκονται στο επίκεντρο του παγκόσμιου
προβληματισμού σε επίπεδο επιστημονικό, οικονομικό, κοινωνικό και ηθικό. Ως
νοσοκομειακή χαρακτηρίζεται η λοίμωξη που δεν υπήρχε και δεν βρισκόταν στο ...
Μελέτη δυνατότητας εφαρμογής Loyalty Points System στο Ειδικό Κέντρο Εφοδιασμού Μονάδων Στρατού μέσω ανάλυσης του υφιστάμενου τρόπου λειτουργίας του και της τάσης των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09)
Το Ειδικό Κέντρο Εφοδιασμού Μονάδων Στρατού (ΕΚΕΜΣ) αποτελεί τη μεγαλύτερης δυναμικότητας εκμετάλλευση του Ελληνικού Στρατού. Βασική αποστολή του είναι ο εφοδιασμός των Μονάδων και των Υπηρεσιών του Στρατού που εδρεύουν ...
Η αξιολόγηση της χρονοναύλωσης και της ελεύθερης ναύλωσης στα δεξαμενόπλοια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Η λειτουργία της ναυλαγοράς των δεξαμενόπλοιων στηρίζεται περισσότερο στην εμπειρία και λιγότερο στις μακροχρόνιες προβλέψεις. Ωστόσο, όπως σε κάθε κλάδο, έτσι και στην ναυτιλία χρησιμοποιούνται τα οικονομετρικά μοντέλα ...
Άμεσες ξένες επενδύσεις στα Βαλκάνια: μελέτη περίπτωσης Ρουμανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-08-01)
Η εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας διαπραγματεύεται το θέμα των Άμεσων Ξένες Επενδύσεων στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων πραγματοποιώντας εκτενέστερη ανάλυση για τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις που λαμβάνουν χώρα ...
Η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας attention economy στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η εργασία έχει θέμα: η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας «Attention economy» στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Σκοπός της είναι να διερευνηθεί με ποιο τρόπο η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις ...
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στον φαρμακευτικό κλάδο και οι καμπάνιες / εκστρατείες ευαισθητοποίησης ασθενειών ως μέσο προώθησης των φαρμακευτικών εταιρειών : ανάλυση μελέτης περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η εν λόγω διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον ρόλο του μάρκετινγκ, εξετάζοντας τα σημαντικότερα ζητήματα γύρω από αυτόν τον τομέα, ο οποίος είναι πλήρως συνδεδεμένος με τη ομαλή λειτουργία του φαρμακευτικού κλάδου. Το ...
Appliance of food logistics in hospitals as a part of HACCP
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
Η παρούσα έχει ως στόχο την ανίχνευση του επιπέδου οργάνωσης των food logistics στα νοσοκομεία, ιδιωτικά και δημόσια, τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού, σε συνεργασία με τις οδηγίες και κατευθύνσεις του HACCP, ...
Η χρήση του digital marketing και των social media για την ανάπτυξη των πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης Mondelez Hellas
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Η σύγχρονη εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των ψηφιακών μέσων και του διαδικτύου παγκοσμίως. Ταυτόχρονα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισέλθει για τα καλά στην καθημερινή ζωή του ...
Κοινωνική οικονομία: διαμόρφωση πρότασης πολιτικής για την ανάπτυξη κοινωνικών επιχειρήσεων για ένταξη στην απασχόληση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)
Η εφαρμογή μιας νέας ενεργητικής πολιτικής για την καταπολέμηση του επαγγελματικού και κοινωνικού αποκλεισμού των νέων είναι αναγκαία και γίνεται περισσότερο επιτακτική λόγω της ανάγκης για τη διαμόρφωση μιας αναπτυξιακής ...