Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 34
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ...
Εμπόδια στην επιχειρηματικότητα των νέων: μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η νεανική επιχειρηματικότητα έχει ενταχθεί στους περισσότερους κλάδους στον τομέα της οικονομίας, παρόλα αυτά η πλειοψηφία των νέων αντιμετωπίζουν εμπόδια και δυσκολίες που δεν τους δίνει το έναυσμα να πραγματοποιήσουν τα ...
Άμεση ξένη επένδυση στη Κύπρο - Μελέτη περίπτωσης: Ελληνικά Πετρέλαια Κύπρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03)
Διερεύνηση αιτιότητας μεταξύ χρηματοοικονομικών δεικτών και παραγώγων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Στα πλαίσια της λειτουργίας των αποτελεσματικών αγορών, οι αποδόσεις των παραγώγων αλλά και των υποκείμενων περιουσιακών τους στοιχείων είναι άμεσα συ σχετιζόμενες. Σε περίπτωση, ωστόσο, που εντοπισθεί κάποια ατέλεια της ...
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στη ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η ραγδαία αυξανόμενη τεχνολογική ανάπτυξη και ο συνεχώς αυξανόμενος πολλαπλασιασμός της οδηγούν στην ψηφιοποίηση της κοινωνίας. Αυτή η ψηφιακή «επανάσταση» έχει συνέπειες για τους σύγχρονους οργανισμούς σε πολλά επίπεδα. ...
Ανάπτυξη νέων προϊόντων καταναλωτικής πίστης - μια διερευνητική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
Οι σύγχρονες συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού απαιτούν μία έντονη προσπάθεια
δημιουργίας νέων προϊόντων, η οποία γίνεται αντιληπτή και από τους υψηλούς αριθμούς νέων
προϊόντων που συνεχώς καταγράφονται. Για την επιτυχία ...
Διπλωματική εργασία μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών, η περίπτωση του Βιοτεχνικού - Βιομηχανικού Εκπαιδευτικού Μουσείου Λαυρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Τα εργαλεία που μας δίνει η επιστήμη του μάρκετινγκ είναι πλέον απαραίτητα για κάθε οργανισμό που επιθυμεί να έχει μια υγιή και πετυχημένη παρουσία στον χώρο στον οποίο δραστηριοποιείται. Με τις εφαρμογές που του παρέχει ...
Άμεσες ξένες επενδύσεις: η περίπτωση της Thrace Ipoma S.A. στη Βουλγαρία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Στην παρούσα μελέτη Μεταπτυχιακής Διατριβής γίνεται η παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου που αφορά τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις (ΑΞΕ). Επιπλέον, γίνεται η παρουσίαση της Βουλγαρίας ως χώρα υποδοχής Άμεσων Ξένων Επενδύσεων ...
Η σχέση του ονομαστικού ΑΕΠ με τα έσοδα του εισερχόμενου τουρισμού, το εμπορικό ισοζύγιο και την βιομηχανική παραγωγή στα χρόνια της ελληνικής κρίσης (2009-2018), με δεδομένα από 27 χώρες, διαχωρισμένες εντός και εκτός ευρωζώνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
Ορμώμενοι από την Ελληνική οικονομική κρίση της περιόδου (2009-2018) και πιθανές λύσεις που είχαν προταθεί τότε για τον απεγκλωβισμό της τοπικής οικονομίας από το αδιέξοδο στο οποίο είχε περιέλθει, κρίθηκε σκόπιμο η μελέτη ...