Ανάπτυξη νέων προϊόντων καταναλωτικής πίστης - μια διερευνητική μελέτη
The development of new products of consumer credit - an exploratory study
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ανάπτυξη νέων προϊόντων ; Τραπεζικά προϊόντα ; Προϊόντα καταναλωτικής πίστηςΠερίληψη
Οι σύγχρονες συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού απαιτούν μία έντονη προσπάθεια
δημιουργίας νέων προϊόντων, η οποία γίνεται αντιληπτή και από τους υψηλούς αριθμούς νέων
προϊόντων που συνεχώς καταγράφονται. Για την επιτυχία των νέων προϊόντων απαιτούνται
καινοτόμες στρατηγικές καθώς όλα τα προϊόντα αργά ή γρήγορα έρχονται στο στάδιο του
κορεσμού προκαλώντας μείωση στα κέρδη. Έτσι, κάθε εταιρία που ενδιαφέρεται να διατηρηθεί
ανταγωνιστική και κερδοφόρα, πρέπει συνεχώς να παρουσιάζει προϊόντα καλύτερα σε απόδοση
και ποιότητα από αυτά του ανταγωνισμού. Τα ίδια δεδομένα ισχύουν και στον τραπεζικό τομέα.
Η παρούσα διπλωματική εξετάζει τη διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων γενικότερα και
ειδικότερα των τραπεζικών προϊόντων καταναλωτικής πίστης.
Στο πρώτο μέρος της διπλωματικής εργασίας, αναλύεται η θεωρία γύρω από την ανάπτυξη
νέων προϊόντων και πως αυτή εφαρμόζεται στα προϊόντα καταναλωτικής πίστης.
Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται η διαγνωστική έρευνα που έγινε τη χρονική περίοδο προ
οικονομικής κρίσης και κατά τη διάρκεια της κρίσης στην Ελλάδα σχετικά με την ανάπτυξη
προϊόντων καταναλωτικής πίστης. Τέλος, συγκρίνονται τα δεδομένα από τις δύο εξεταζόμενες
χρονικές περιόδους και παρουσιάζονται αναλυτικά τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη
συγκριτική ανάλυση ενώ παρατίθενται παράλληλα προτάσεις για την περαιτέρω διερεύνηση του
θέματος.