dc.contributor.advisor | Φαφαλιού, Ειρήνη | |
dc.contributor.author | Κεφάλας, Δημήτρης | |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T07:42:41Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T07:42:41Z | |
dc.date.issued | 2021-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13269 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/692 | |
dc.description.abstract | Οι σύγχρονες συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού απαιτούν μία έντονη προσπάθεια
δημιουργίας νέων προϊόντων, η οποία γίνεται αντιληπτή και από τους υψηλούς αριθμούς νέων
προϊόντων που συνεχώς καταγράφονται. Για την επιτυχία των νέων προϊόντων απαιτούνται
καινοτόμες στρατηγικές καθώς όλα τα προϊόντα αργά ή γρήγορα έρχονται στο στάδιο του
κορεσμού προκαλώντας μείωση στα κέρδη. Έτσι, κάθε εταιρία που ενδιαφέρεται να διατηρηθεί
ανταγωνιστική και κερδοφόρα, πρέπει συνεχώς να παρουσιάζει προϊόντα καλύτερα σε απόδοση
και ποιότητα από αυτά του ανταγωνισμού. Τα ίδια δεδομένα ισχύουν και στον τραπεζικό τομέα.
Η παρούσα διπλωματική εξετάζει τη διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων γενικότερα και
ειδικότερα των τραπεζικών προϊόντων καταναλωτικής πίστης.
Στο πρώτο μέρος της διπλωματικής εργασίας, αναλύεται η θεωρία γύρω από την ανάπτυξη
νέων προϊόντων και πως αυτή εφαρμόζεται στα προϊόντα καταναλωτικής πίστης.
Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται η διαγνωστική έρευνα που έγινε τη χρονική περίοδο προ
οικονομικής κρίσης και κατά τη διάρκεια της κρίσης στην Ελλάδα σχετικά με την ανάπτυξη
προϊόντων καταναλωτικής πίστης. Τέλος, συγκρίνονται τα δεδομένα από τις δύο εξεταζόμενες
χρονικές περιόδους και παρουσιάζονται αναλυτικά τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη
συγκριτική ανάλυση ενώ παρατίθενται παράλληλα προτάσεις για την περαιτέρω διερεύνηση του
θέματος. | el |
dc.format.extent | 79 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Ανάπτυξη νέων προϊόντων καταναλωτικής πίστης - μια διερευνητική μελέτη | el |
dc.title.alternative | The development of new products of consumer credit - an exploratory study | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Modern market conditions and competition require strong effort for the creation of new
products, a fact that is confirmed by the high numbers of new products that are constantly being
recorded. Innovative strategies are required for the success of new products, as all products
sooner or later come to the stage of saturation causing a reduction in profit. Thus, any company
that is interested in staying competitive and profitable must constantly present products that
perform better and are of higher quality compared to the competition. The same process applies
to the banking sector as well. This assignment, examines the process of new product development
and in particular the process of developing new consumer credit banking products.
The first part of the dissertation analyzes existing theory on new product development process
and its application in the field of consumer credit products.
The second part presents the diagnostic research that took place before and during the
financial crisis period in Greece focusing on the development of consumer credit products.
Finally, data from the two aforementioned time periods are compared and the results of the
comparative analysis are presented in detail along with suggestions for further investigation of
the matter. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη νέων προϊόντων | el |
dc.subject.keyword | Τραπεζικά προϊόντα | el |
dc.subject.keyword | Προϊόντα καταναλωτικής πίστης | el |
dc.date.defense | 2020-12-22 | |