Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 40
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος
(2011-06-10)
Ο στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αναπτυχθεί και να αναλυθεί ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Αρχικά, μέσα από μια ανάλυση του κλάδου τόσο σε ελληνικό όσο και ευρωπαϊκό ...
Cultivating service brand equity & brand revitalization : case study: χρυσός οδηγός
(2011-06-09)
Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στην εταιρεία παροχής πληροφοριών ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΝΤΥΠΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Α.Ε και στις μεθόδους που επιλέχθηκαν ώστε η εταιρεία να βελτιώσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ...
Ambient media adversting : σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Η οπτική των διαφημιστών
(2011-03-23)
Η πληθώρα διαφημιστικών μηνυμάτων που βομβαρδίζουν καθημερινά το καταναλωτικό κοινό έχει προκαλέσει την ανάπτυξη από μέρους του, μηχανισμών αντίστασης σε αυτά τα μηνύματα. Το γεγονός αυτό κάνει επιτακτική την ανάγκη εξεύρεσης ...
Μέθοδοι αξιολόγησης κινδύνου σε εταιρικό - διεθνές επίπεδο. Μελέτη περίπτωσης χρεοκοπημένης εταιρίας (μελέτη πρόβλεψης προ 5ετίας)
(2011-01-17)
Η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο είναι αυτό της εκτίμησης του πιστωτικού κινδύνου, μετά του οποίου κάθε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, λόγω της φύσεως των εργασιών του, έρχεται αντιμέτωπο. Η εκτίμηση λοιπόν της ...
Επιχειρηματικό σχέδιο ίδρυσης και ανάπτυξης κέντρου δημιουργικότητας και ψυχοθεραπείας μέσω των εκφραστικών τεχνών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται το επιχειρηματικό σχέδιο για την ίδρυση ενός κέντρου δημιουργικότητας και ψυχοθεραπείας μέσω των εκφραστικών τεχνών. Ο επιχειρηματικός σχεδιασμός είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία καθώς ...
Αναμενόμενες αποδόσεις και κίνδυνοι του χρηματοοικονομικού κλάδου πριν και κατά τη διάρκεια της πρόσφατης χρηματοοικονομικής κρίσης
(2011-06-10)
Το Σεπτέμβρη του 2007 ολόκληρος ο Δυτικός Πολιτισμός άρχισε να γίνεται μάρτυρας μιας αλληλουχίας γεγονότων που αναμένονταν να συμβούν και που είχαν εμφανιστεί και στο παρελθόν, αλλά για κάποιο παράξενο έως παράδοξο λόγο, ...
Εφαρμογή μεθόδων διοίκησης ανθρωπίνων πόρων στον κλάδο της αισθητικής. Μελέτη περίπτωσης
(2011-06-15)
Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να τονίσει την αναγκαιότητα της δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του ανθρώπινου παράγοντα στον τομέα της αισθητικής δίνοντας έμφαση στη σημαντικότητα της συμμετοχής του ανθρώπινου ...
Χρηματοπιστωτικές κρίσεις και διαχείριση κινδύνου
(2011-06-15)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι, μέσα από την αποτύπωση της πρόσφατης χρηματοπιστωτικής αναταραχής - που ξεκίνησε από την αγορά στεγαστικών δανείων μειωμένης εξασφάλισης στις ΗΠΑ, επηρεάζοντας αρχικά την οικονομία της ...
Το e-marketing στον τουρισμό και η αξιοποίησή του σε ξενοδοχεία 5* και lux στην Μύκονο
(2011-06-14)
Αντικείμενο αυτής της εργασίας είναι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και πώς αυτό επιδρά στον τουρισμό των πολυτελών ξενοδοχείων της Μυκόνου. Αρχικά γίνεται μια αναφορά στο διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο, εκθέτοντας τον ...
Μοντελοποίηση πρότυπου έργου μέσω του πακέτου διαχείρισης έργων SAP PROJECT SYSTEM
(2011-01-21)
Είναι γνωστή η αναγκαιότητα στον τομέα της διαχείρισης έργων της εξεύρεσης ενός πληροφοριακού συστήματος που να στηρίζει με κατά το δυνατόν πιο αυτοματοποιημένο και αποτελεσματικό τρόπο το σύνολο των λειτουργιών διαχείρισης, ...