Το e-marketing στον τουρισμό και η αξιοποίησή του σε ξενοδοχεία 5* και lux στην Μύκονο
Master Thesis
Συγγραφέας
Ορφανίδης, Λευτέρης
Ημερομηνία
2011-06-14Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Τουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Μύκονος (Κυκλάδες)Περίληψη
Αντικείμενο αυτής της εργασίας είναι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και πώς αυτό επιδρά στον τουρισμό των πολυτελών ξενοδοχείων της Μυκόνου. Αρχικά γίνεται μια αναφορά στο διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο, εκθέτοντας τον ορισμό του e-marketing και αναλύοντας μερικώς τους στόχους και τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού marketing, αφού έχουν ήδη προσδιοριστεί οι βασικές ιδιαιτερότητες του. Παρουσιάζεται η επισκόπηση της βιβλιογραφίας η οποία έγινε για τον τουρισμό καθώς και μία αναφορά σε αυτόν και τα είδη του, αναλύεται το τουριστικό μάρκετινγκ και η αλληλεπίδραση του με την τεχνολογία και γίνεται μία πρόβλεψη για το μέλλον των τουριστικών υπηρεσιών στο ευρύτερο φάσμα του. Παραθέτεται η εμπειρική έρευνα η οποία έγινε στα ξενοδοχεία 5* και lux στη Μύκονο.