Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 113
Η συμβολή των συστημάτων διασφάλισης ποιότητας στην λειτουργία των υγειονομικών μονάδων και την διαχείριση των ασθενών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-25)
Το θέμα της παρούσης διπλωματικής εργασίας έχει ως βάση τον ρόλο που διαδραματίζει η διαπίστευση ή η πιστοποίηση διασφάλισης ποιότητας στον κλάδο της υγείας, εστιάζοντας περισσότερο στο κομμάτι του ιδιωτικού τομέα. Το κατά ...
Άμεσες ξένες επενδύσεις: μελέτη περίπτωσης Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος στα Βαλκάνια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)
Στην παρούσα εργασία, αρχικά αναλύονται οι βασικοί ορισμοί και οι έννοιες που αφορούν τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις (ΑΞΕ) και παράλληλα παρουσιάζονται οι επιπτώσεις τους στις χώρες υποδοχής και προέλευσης, καθώς και οι ...
Φαρμακοβιομηχανία και οικονομική κρίση: προκλήσεις και προοπτικές ανάπτυξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία δείχνει πώς η φαρμακοβιομηχανία επηρεάστηκε από την οικονομική κρίση. Αναλυτικότερα, γίνεται αναφορά στην Ελληνική χρηματοοικονομική κρίση και γίνεται περιγραφή στο πως έχει επηρεαστεί η ...
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)
Η τρέχουσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και λειτουργία των επιχειρήσεων. Η αναφορά αυτή προέκυψε λόγω του ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο ...
Ηλεκτρονικός φάκελος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Αναμφισβήτητα το Διαδίκτυο και οι Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές αποτελούν ένα από τα πιο σπουδαία επιτεύγματα της σύγχρονης τεχνολογίας. Ιδιαίτερα στο χώρο της υγείας η εφαρμογή καινούργιων τεχνολογιών συμβάλλει στη βελτίωση ...
Κόστος μισθοδοσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Το πρόγραμμα συνδυάζει την ανάλυση που προσφέρει η οικονομική θεωρία με την πρακτική εφαρμογή, η οποία εμπλουτίζεται και τεκμηριώνεται μέσα από μελέτες περιπτώσεων και πραγματικά περιστατικά που παρουσιάζουν στελέχη της ...
Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως ...
Passthrough of emission cost in electricity markets in Greece
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή μιας εμπειρικής ανάλυσης σχετικά με τη
μετάδοση του κόστους της εκπομπής της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, η ανάλυση
αυτή δείχνει τον αντίκτυπο της αύξησης του ...
Στατιστική ανάλυση πειραματικών δεδομένων από αυτοματοποιημένη και υπερευαίσθητη ποσοτικοποίηση θραύσης DNA σε ευκαρυωτικά κύτταρα για την βιολογική εκτίμηση της επικινδυνότητας της ιοντίζουσας ακτινοβολίας χαμηλής δόσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-02)
Η εύρυθμη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού αλλά και συνολικά των
ευκαρυωτικών κυττάρων του οργανισμού επηρεάζεται από την αθροιστική έκθεση σε
ακτινοβολία και από την στιγμιαία υπερβολική έκθεση σε ακτινοβολία. Η ...
Εμπειρική διερεύνηση της οριακής ροπής προς κατανάλωση σε επιλεγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η εργασία αυτή μελετά την οριακή ροπή προς κατανάλωση σε οκτώ αναπτυγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντικείμενο της είναι η εξέταση της συμπεριφοράς της κατανάλωσης όταν μεταβάλλεται το εισόδημα κατά τη διάρκεια των ...