Πλοήγηση Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Marketing"
Αποτελέσματα 6-10 από 10
-
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στον ιατρικό τουρισμό.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-12)Λένε ορισμένοι, παροτρύνοντας τους έχοντες την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας, να μην αφήσει η Ελλάδα μία καλή κρίση να πάει χαμένη. Αυτό ισχύει και για την ευκαιρία που ορθώνεται μέσω του ιατρικού τουρισμού. Η χώρα ... -
Οδοντοτεχνικό marketing-management οδοντοτεχνικού εργαστηρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Τα στοιχεία της διοίκησης και του μάνατζμεντ στα πλαίσια της πορείας και διαχείρισης των επιχειρήσεων αναμφίβολα αποτελούν κεντρικής σημασίας παραμέτρους, σχετικά με το ζήτημα της όσο το δυνατόν καλύτερης οργάνωσής τους. ... -
Οι προσδιοριστικοί παράγοντες επιλογής ενός ιδιωτικού σχολείου και ο ρόλος του marketing στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03)Η σχολική μονάδα στην οποία θα φοιτήσει ένας μαθητής, συνιστά συνήθως απόρροια ενδελεχής έρευνας και επιλογής των γονέων όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης. Ωστόσο αξιοσημείωτο ενδιαφέρον, παρουσιάζει η πρώτη επιλογή, όταν ... -
Οικονομετρικές μέθοδοι εφαρμοσμένες στο μάρκετινγκ η περίπτωση της παραγοντικής ανάλυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Οι επιχειρηματίες και οι ερευνητές Μάρκετινγκ καλούνται καθημερινά να παίρνουν αποφάσεις, οι οποίες θα οδηγήσουν στην ομαλή και επιτυχημένη πορεία της επιχείρησης. Αποφάσεις σχετικά με την εισαγωγή κάποιου νέου προϊόντος ... -
Χρώματα συναισθήματα και neuromarketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-20)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιστήμη του Neuromarketing σε συνδυασμό με αυτή του Marketing και του Branding. Μέσα από την ανάλυση της συνήθειας των καταναλωτών θα δούμε τη διαδικασία ...