Οι προσδιοριστικοί παράγοντες επιλογής ενός ιδιωτικού σχολείου και ο ρόλος του marketing στην εκπαίδευση
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ιδιωτικό σχολείο ; Προσδιοριστικοί παράγοντες ; Επιλογή ιδιωτικού ; Marketing ; ΕκπαίδευσηΠερίληψη
Η σχολική μονάδα στην οποία θα φοιτήσει ένας μαθητής, συνιστά συνήθως απόρροια ενδελεχής έρευνας και επιλογής των γονέων όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης. Ωστόσο αξιοσημείωτο ενδιαφέρον, παρουσιάζει η πρώτη επιλογή, όταν έρχεται η στιγμή να επιλέξουν Νηπιαγωγείο ή Παιδικό σταθμό για το παιδί τους. Ένα από τα κυριότερα θέματα μελετών σε όλο τον κόσμο αναφορικά με τα εκπαιδευτικά συστήματα, αποτελεί η επιλογή σχολικής μονάδας φοίτησης καθώς και ο προσδιορισμός των παραγόντων εκείνων που λειτουργούν προσδιοριστικά στην κρίση των γονέων.
Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας προέκυψαν συμπεράσματα που προσδιορίζουν τις αντιλήψεις των γονέων σχετικά με τη σχολική φοίτηση, τους λόγους αποφυγής επιλογής δημοσίων σχολείων που υποχρεούται λόγω χιλιομετρικής απόστασης να ακολουθήσουν αλλά και στην εκλογίκευση αυτής της επιλογής. Ακόμη γίνονται συσχετίσεις μεταξύ των κατηγοριών και υποκατηγοριών, δίνοντας έτσι απαντήσεις στα τεθέντα ερωτήματα.