dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Χαρατσή, Αλεξάνδρα | |
dc.date.accessioned | 2021-02-04T09:12:41Z | |
dc.date.available | 2021-02-04T09:12:41Z | |
dc.date.issued | 2020-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13234 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/657 | |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας, είναι μια Μεταπτυχιακή Διατριβή στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο τμήμα Προηγμένων Συστημάτων για την κατεύθυνση Ευφυή Συστήματα Επικοινωνίας Ανθρώπου-Υπολογιστή του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Η ραγδαία ανάπτυξη παιχνιδιών και η ενασχόληση όλο και περισσότερων ατόμων με τον τομέα της Εικονικής Πραγματικότητας και Τεχνητής Νοημοσύνης, έχουν οδηγήσει σε καινοτόμα αποτελέσματα, κάνοντας μεγάλα βήματα στην εξέλιξη του κλάδου. Συνδυαστικά με το γεγονός ότι ορισμένες πλατφόρμες παρέχονται δωρεάν και ο κόσμος μπορεί να βρει ελεύθερα υλικό για να ξεκινήσει τον προγραμματισμό και την ανάπτυξη παιχνιδιών και προσομοιώσεων, τα παραπάνω αποτελέσματα συγκλίνουν πολύ στην πραγματικότητα.
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια δημιουργίας μιας μηχανής καταστάσεων που να αναγνωρίζει αυτόματα ποια είναι η ανάγκη που έχει προτεραιότητα να εκπληρωθεί από ένα χαρακτήρα, ο οποίος έχει ένα βασικό στόχο που πρέπει να εκπληρώσει για να τελειώσει η προσομοίωση. Όλα αυτά γίνονται με βάση τα τρία πρώτα επίπεδα της Πυραμίδας του Μάσλοου. Ο χαρακτήρας πρέπει να εργάζεται, να ικανοποιεί κάποιες βασικές του ανάγκες και παράλληλα να βρίσκει χρόνο για να διαβάζει και να γίνει αυτό που πάντα ήθελε.
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση και ανάπτυξη ενός απλού μοντέλου της Πυραμίδας των Αναγκών του Μάσλοου. Οι πράξεις που γίνονται είναι ευθύνη του χαρακτήρα και όχι κανενός χειριστή ή παίκτη. Οι βασικές ανάγκες, καθώς και οι ανάγκες για διάβασμα και μελέτη εκπληρώνονται με βάση την επιθυμία του χαρακτήρα, ενώ η εργασία στην οποία πηγαίνει καθημερινά είναι βασισμένη στην ώρα του παιχνιδιού. | el |
dc.format.extent | 50 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Υλοποίηση Πυραμίδας των αναγκών του Μάσλοου σε εικονικό περιβάλλον | el |
dc.title.alternative | Implementation of Maslow’s Pyramid of needs in virtual environment | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This virtual reality application is a Master's Thesis of the Postgraduate Program in Informatics, in the Department of Advanced Systems for Intelligent Human-Computer Communication Systems of the University of Piraeus.
The rapid development of games and the involvement of more and more people in the field of Virtual Reality and Artificial Intelligence, have led to innovative results, making great strides in the development of the industry. Combined with the fact that some platforms are provided for free and people can easily find material to start programming and developing games and simulations, the above results converge a lot in reality.
In the present work, an attempt is made to create a state machine that automatically recognizes what is the priority need to be met by a character, who has a key goal to fulfill in order to complete the simulation. All this is based on the first three levels of the Maslow’s Pyramid. The character must work, satisfy some of his basic needs and at the same time, find the necessary time to study and become what he always wanted.
In the present work, the presentation and development of a simple model of Maslow's Pyramid of Needs is attempted. The actions performed are the responsibility of the character and not of any operator or player. The basic needs as well as the need to study are fulfilled based on the desire of the character, while the work he goes to every day is based on the time of the game. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Προσομοίωση | el |
dc.subject.keyword | Virtual environment | el |
dc.subject.keyword | State machine | el |
dc.subject.keyword | Level up mechanism | el |
dc.subject.keyword | Simulation | el |
dc.subject.keyword | Unity 3D | el |
dc.date.defense | 2020-09-25 | |