Υλοποίηση Πυραμίδας των αναγκών του Μάσλοου σε εικονικό περιβάλλον
Implementation of Maslow’s Pyramid of needs in virtual environment
Master Thesis
Συγγραφέας
Χαρατσή, Αλεξάνδρα
Ημερομηνία
2020-09Επιβλέπων
Παναγιωτόπουλος, ΘεμιστοκλήςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Προσομοίωση ; Virtual environment ; State machine ; Level up mechanism ; Simulation ; Unity 3DΠερίληψη
Η συγκεκριμένη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας, είναι μια Μεταπτυχιακή Διατριβή στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο τμήμα Προηγμένων Συστημάτων για την κατεύθυνση Ευφυή Συστήματα Επικοινωνίας Ανθρώπου-Υπολογιστή του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Η ραγδαία ανάπτυξη παιχνιδιών και η ενασχόληση όλο και περισσότερων ατόμων με τον τομέα της Εικονικής Πραγματικότητας και Τεχνητής Νοημοσύνης, έχουν οδηγήσει σε καινοτόμα αποτελέσματα, κάνοντας μεγάλα βήματα στην εξέλιξη του κλάδου. Συνδυαστικά με το γεγονός ότι ορισμένες πλατφόρμες παρέχονται δωρεάν και ο κόσμος μπορεί να βρει ελεύθερα υλικό για να ξεκινήσει τον προγραμματισμό και την ανάπτυξη παιχνιδιών και προσομοιώσεων, τα παραπάνω αποτελέσματα συγκλίνουν πολύ στην πραγματικότητα.
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια δημιουργίας μιας μηχανής καταστάσεων που να αναγνωρίζει αυτόματα ποια είναι η ανάγκη που έχει προτεραιότητα να εκπληρωθεί από ένα χαρακτήρα, ο οποίος έχει ένα βασικό στόχο που πρέπει να εκπληρώσει για να τελειώσει η προσομοίωση. Όλα αυτά γίνονται με βάση τα τρία πρώτα επίπεδα της Πυραμίδας του Μάσλοου. Ο χαρακτήρας πρέπει να εργάζεται, να ικανοποιεί κάποιες βασικές του ανάγκες και παράλληλα να βρίσκει χρόνο για να διαβάζει και να γίνει αυτό που πάντα ήθελε.
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση και ανάπτυξη ενός απλού μοντέλου της Πυραμίδας των Αναγκών του Μάσλοου. Οι πράξεις που γίνονται είναι ευθύνη του χαρακτήρα και όχι κανενός χειριστή ή παίκτη. Οι βασικές ανάγκες, καθώς και οι ανάγκες για διάβασμα και μελέτη εκπληρώνονται με βάση την επιθυμία του χαρακτήρα, ενώ η εργασία στην οποία πηγαίνει καθημερινά είναι βασισμένη στην ώρα του παιχνιδιού.