Show simple item record

Δημιουργία Συστήματος Βαθμολόγησης Πελατειακής Ικανοποίησης (CSAT) για Android

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΣτογιάννος, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2020-10-15T09:17:43Z
dc.date.available2020-10-15T09:17:43Z
dc.date.issued2020-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12961
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/384
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό την δημιουργία και παρουσίαση ενός συστήματος άμεσης βαθμολόγησης πελατειακής ικανοποίησης (Customer Satisfaction-CSAT). To σύστημα αυτό, θα χρησιμοποιείται από Android συσκευές με στόχο να παρέχει την δυνατότητα σε υπηρεσίες με φυσική παρουσία, να βαθμολογούνται από τους χρήστες της. Θα αναπτυχθεί η διαδικασία για την υλοποίηση της εφαρμογής σε Java – Android Studio, οι λειτουργείες της, η διαδικασία χρήσης της και οι λόγοι για τους οποίους χρησιμοποιήθηκαν οι αντίστοιχες διαδικασίες. Θα αναφερθούν στατιστικά από την χρήση της εφαρμογής καθώς και μελλοντικές επεκτάσεις αυτής. Η εργασία θα ολοκληρωθεί με την αναφορά στις πηγές και την βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση αυτής.el
dc.format.extent40el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔημιουργία Συστήματος Βαθμολόγησης Πελατειακής Ικανοποίησης (CSAT) για Androidel
dc.title.alternativeCreation of a Customer Satisfaction (CSAT) application for Androidel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENMy dissertation aims to create and present a Customer Satisfaction (CSAT) system. This system will be used by Android devices in order to provide the change to stores to be rated by its users. The process for the implementation of the application in Java - Android Studio, its functions, the process of its use and the reasons for which the corresponding procedures, were used will be developed. Statistics from the use of the application as well as its future extensions will be reported. The work will be completed with reference to the sources and bibliography used to implement it.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordCSATel
dc.subject.keywordΣύστημα Βαθμολόγησης Πελατειακής Ικανοποίησηςel
dc.subject.keywordΨηφοφορίαel
dc.date.defense2020-09-16


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»