Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚίτσης, Βασίλειος
dc.date.accessioned2020-07-03T09:39:18Z
dc.date.available2020-07-03T09:39:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12789
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/212
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον στον χώρο λειτουργίας των επιχειρήσεων εστιάζεται στην επιδίωξη της βιώσιμης λειτουργίας των επιχειρήσεων. Αναγνωρίζοντας τις τεράστιες προκλήσεις για την αειφόρο λειτουργία των επιχειρήσεων, θεωρείται πλέον σημαντική η υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών, που μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις και τις ανάγκες της εποχής μας. Στο πλαίσιο αυτό δίνεται έμφαση στην προώθηση του στρατηγικού μάνατζμεντ, καθώς θεωρείται ότι η εφαρμογή των βασικών αρχών του αποτελεί προϋπόθεση, για να μπορέσουν οι σύγχρονες επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του διαρκώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος. Με βάση τη στρατηγική, που καλούνται να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις, θεωρείται σημαντική η υιοθέτηση των βασικών αρχών της ποιότητας, η οποία βασίζεται στη δέσμευση και τη συμμετοχή της διοίκησης, στον προσδιορισμό των νομοθετικών απαιτήσεων, στις απαιτήσεις των ενδιαφερόμενων μερών (stakeholders), καθώς και στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της εμπλοκής του προσωπικού. Οι έννοιες της συνολικής ποιότητας και της συνολικής διαχείρισης της ποιότητας χρησιμοποιούνται σε γενικές γραμμές αδιακρίτως με τη στρατηγική της ποιότητας. Είναι σαφές, επίσης, ότι πλέον η παγκόσμια αγορά αποτελεί έναν ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο χώρο, όπου τόσο η καινοτομία όσο και η ποιότητα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο για τη βιώσιμη λειτουργία των επιχειρήσεων και μπορεί να ενισχύσει το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα και να συμβάλει στη βιώσιμη ανάπτυξη της. Κατανοώντας, λοιπόν, τον ρόλο της στρατηγικής και του ρόλου της ποιότητας μέσω της υιοθέτησης των βασικών αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, επιλέχτηκε να υλοποιηθεί η συγκεκριμένη εργασία, εστιάζοντας το ενδιαφέρον στη διερεύνηση και παράλληλα στην αξιολόγηση του ρόλου τους στη λειτουργία των επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται στον φαρμακευτικό κλάδο. Αξιοποιώντας τη μελέτη περίπτωσης, στην εργασία αυτή δόθηκε η δυνατότητα κατανόησης της σημασίας του στρατηγικού μάνατζμεντ στην ενίσχυση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της φαρμακευτικής εταιρείας Genesis Pharma.el
dc.format.extent171el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο στρατηγικό μάνατζμεντ ως μοχλός ανάπτυξης της διοίκησης ολικής ποιότητας: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENIn recent years, the interest in the business field has been focused on the pursuit of sustainable business operations. Recognizing the enormous challenges to the sustainable operation of businesses, it is now important to adopt sustainable practices that can meet the challenges and needs of our era. In this context, emphasis can be placed on the promotion of strategic management, as it is considered that the application of its core principles is a prerequisite for modern businesses to meet the demands of an ever-changing environment. Based on the strategy that companies are required to follow, it is important to adopt the key principles of quality, which are based on the commitment and involvement of management, the identification of legislative requirements, the requirements of customers, and the strengthening the confidence and involvement of staff. The concepts of total quality and total quality management are generally used in a manner consistent with the quality strategy. It is also clear that the world market is now a competitive and ever-changing space, where both innovation and quality play an important role in the sustainable operation of businessess and can enhance their competitive advantage and contribute to its sustainable development. Understanding, therefore, the role of strategy and the role of quality through the adoption of the core principles of Total Quality Management, it was chosen to be implemented this stud, focusing on investigating and evaluating their role in the operation of the businesses involved in the pharmaceutical industry. Utilizing the case study, this study provided an opportunity to understand the importance of strategic management in enhancing the competitive advantage of the pharmaceutical company Genesis Pharma.el
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΔιοίκηση oλικής ποιότηταςel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΦαρμακευτικός κλάδοςel
dc.date.defense2020-06-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»