Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΣτεφάνου, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2020-06-03T06:46:46Z
dc.date.available2020-06-03T06:46:46Z
dc.date.issued2020-05-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12742
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/165
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες, παρατηρείται στην Ελλάδα, όπως και σε πολλά άλλα ανεπτυγμένα κράτη, ένα συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για το περιβάλλον, που πλαισιώνεται από μια συνεχή αναζήτηση τρόπων προστασίας του από τις διάφορες απειλές. Το γεγονός αυτό έχει συμβάλλει στη δημιουργία και την προώθηση της πράσινης επιχειρηματικής δράσης, καθώς και των πράσινων προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό είναι επακόλουθο της γενικότερης ευαισθητοποίησης των καταναλωτών όσον αφορά τα περιβαλλοντικά θέματα και δημιουργεί μία νέα πραγματικότητα στην αγορά. Η προσπάθεια προσαρμογής σε αυτή τη νέα πραγματικότητα, σε συνδυασμό με τον υψηλό ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων, όμως, έχουν οδηγήσει ένα, εκ πρώτης όψεως εξολοκλήρου θετικό φαινόμενο, αυτό της πράσινης επιχειρηματικότητας και του πράσινου μάρκετινγκ, να εμφανίζει κάποιες αρνητικές πτυχές. Το φαινόμενο του «greenwashing» είναι ένα από τα κυριότερα ψεγάδια της σύγχρονης οικολογικής δράσης των επιχειρήσεων και των οργανισμών. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, παρουσιάζονται όλες οι διαστάσεις της πράσινης επιχειρηματικότητας και αναλύονται οι όροι πράσινο μάρκετινγκ και πράσινο ξέπλυμα. Κύριος στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση των παραπάνω εννοιών και η περεταίρω εμβάθυνση στον όρο «greenwashing» και την επιρροή που έχει στους καταναλωτές και στις επιχειρήσεις. Την θεωρητική ανάλυση, λοιπόν, συμπληρώνουν η μελέτη πραγματικών περιπτώσεων greenwashing που παρατηρήθηκαν σε επιχειρήσεις του εξωτερικού, αλλά και η έρευνα με τη μορφή ερωτηματολογίου που έγινε σε ένα δείγμα του ελληνικού καταναλωτικού κοινού.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΟι διαστάσεις της πράσινης επιχειρηματικότητας: το φαινόμενο του greenwashingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΠράσινη επιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΠράσινο μάρκετινγκel
dc.subject.keywordGreenwashingel
dc.date.defense2020-05-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»