Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προηγμένες διαδικτυακές υπηρεσίες, λογισμικά και εφαρμογές σε περιβάλλοντα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

dc.contributor.advisorΔουληγέρης, Χρήστος
dc.contributor.authorΚοτσιφάκος, Δημήτριος
dc.date.accessioned2020-04-27T07:35:44Z
dc.date.available2020-04-27T07:35:44Z
dc.date.issued2020-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12683
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/106
dc.description.abstractΤο περιεχόμενο αυτής της Διδακτορικής Διατριβής (ΔΔ) απαντά σε ένα βασικό επιστημονικό και παιδαγωγικό ερώτημα: μπορούμε να σχεδιάσουμε προηγμένες διαδικτυακές υπηρεσίες, λογισμικά και παιδαγωγικές εφαρμογές στρατηγικής σημασίας για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ), «αντλώντας» υλικό από την καθημερινότητα της εκπαιδευτικής πράξης με τέτοιο τρόπο ώστε, αυτές οι «επεκτάσεις» να δράσουν καταλυτικά στην ανάπτυξή της και την αναβάθμισή της; Αξιοποιώντας τη συστηματική μελέτη της εκπαιδευτικής καθημερινότητας, η οποία μας παρέχεται μέσω στοχευμένων παρατηρήσεων σε ειδικές περιοχές διδασκαλίας, προβάλλουμε σε αυτή τη διατριβή τεκμηριωμένες απαντήσεις στα προβλήματα τα οποία θέτει η καθημερινότητα του τεχνικού σχολείου στη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα. Η μελέτη συγκεκριμένων περιπτώσεων, όπως ο εξειδικευμένος σχεδιασμός της διαδικτυακής υποστήριξης των Εργαστηριακών Κέντρων (ΕΚ), το ζήτημα της μεθοδικής εισαγωγής της καινοτομίας στην καθημερινότητα του τεχνικού σχολείου, η διαδικτυακή υποστήριξη μετάδοσης και διάχυσης της τεχνικής γνώσης μέσω ενός Συστήματος Διαχείρισης Γνώσης (Learning Management System, LMS), και τα καινοτόμα εκπαιδευτικά διαδικτυακά λογισμικά (Remote Platforms, RP – Game - Based Platforms, GBP), προτείνεται να λειτουργήσουν συνεπικουρικά στην υποστήριξη και την επίτευξη των διδακτικών στόχων,. Επιπρόσθετα, σχεδιάσαμε μια υπηρεσία υποστήριξης του θεσμού της μαθητείας η οποία λειτουργεί μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, ειδικά προσαρμοσμένης στις ανάγκες του 4ου Μεταλυκειακού έτους. Εκτιμούμε ότι όλα τα προηγούμενα αποτελούν θεματικές μιας πορείας καινοτόμου σχεδιασμού για το εσωτερικό της σχολικής κοινότητας της ΕΕΚ. Στο σύνολο της διατριβής κυριαρχεί ο στοχασμός πάνω στις σύγχρονες προηγμένες δυνατότητες των τεχνολογιών διαδικτύου οι οποίες εφαρμόζονται για μια στρατηγικού τύπου ανάπτυξη της ΕΕΚ.el
dc.format.extent290el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΠροηγμένες διαδικτυακές υπηρεσίες, λογισμικά και εφαρμογές σε περιβάλλοντα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισηςel
dc.title.alternativeAdvanced internet services, software and applications in vocational education and training environmentsel
dc.typeDoctoral Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe content of this Doctoral Dissertation (DD) answers a basic scientific and pedagogical question: can we design innovative internet services, software and pedagogical applications of strategic importance for Vocational Education and Training (VET) "drawing" material from the everyday life of the educational process? And how could these "extensions" act as a catalyst to ensure the development and the much-needed upgrading of VET? Taking advantage of the systematic study of the daily school routine that is provided through targeted observations in special teaching areas, we present in this dissertation specific answers to the problems posed by the everyday life of the technical school in the contemporary social reality. The study of specific cases, such as the specialized design of the online support of the Laboratories Centres (LC), the question of the methodical introduction of innovation in the daily technical school, the online support of the transmission of technical knowledge through a Learning Management System (LMS), and the innovative educational web software (Remote Platforms, RP - Game Based Platforms, GBP), are proposed as a co-pilots to support and achieve the set learning objectives and applications for VET, thus shaping a new innovative planning in providing educational services. In addition, we have designed an apprenticeship support service that operates via an online platform tailored to the needs of the 4th Post-Graduate year of vocational high school. We believe that all the above are important themes of an innovative design course for the VET school community. Throughout the dissertation the focus is on the modern state-of-the-art capabilities of internet technologies applied to the strategic development for VET.el
dc.subject.keywordΕπαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτισηel
dc.subject.keywordΠροηγμένες διαδικτυακές υπηρεσίεςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subject.keywordLearning Management Systems (LMS)el
dc.subject.keywordΨηφιακές υποδομέςel
dc.date.defense2020-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»