Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση μονάδας εμπορίας καλλυντικών
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Οικονομοτεχνική ανάλυση ; Αξιολόγηση ; ΚαλλυντικάΠερίληψη
Οι μελέτες σκοπιμότητας, εάν διεξαχθούν ορθά εξασφαλίζουν την επιτυχία, εντοπίζουν από την αρχή το επίπεδο του επιχειρηματικού κινδύνου και αποτρέπουν την δημιουργία θνησιγενών καταστάσεων.
Η παρούσα μελέτη σκοπιμότητας στόχο έχει να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία της για την εξαγωγή συμπερασμάτων, αναφορικά με τα επενδυτικά σχέδια μιας μεγάλης Εταιρείας Καλλυντικών του εξωτερικού. Ο έντονος πλέον ανταγωνισμός και οι πιέσεις από την αγορά, οδήγησαν την Εταιρεία, με την νέα της Επικεφαλή, σε σχεδιασμό και λήψη νέων στρατηγικών αποφάσεων, ώστε να τονώσουν την κερδοφορία αλλά και να ενισχύσουν την θέση τους στην αγορά.
Ως εκ τούτου, η προσοχή της στρέφεται σε άλλες αγορές, από εκείνες που έχει ήδη εδραιωθεί. Αυτό μας δημιουργεί την εύλογη απορία, Είναι η Ελληνική Αγορά – δε η Αθήνα ο κατάλληλος χώρος για το λανσάρισμα ενός εκ των νέων καταστημάτων?
Στη παρούσα ανάλυση, θα εξεταστεί διεξοδικά το περιβάλλον στο οποίο πρόκειται να δραστηριοποιηθεί η εταιρεία (το νέο κατάστημα) και κατ' επέκταση τις δυνάμεις που έχει η εταιρεία, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις απειλές, για να διαπιστώνουμε ότι υπάρχουν καλές προοπτικές ανάπτυξης. Ταυτόχρονα, αξιοποιούνται όλα τα διαθέσιμα στοιχεία από την ανάλυση SWOT, την ανάλυση PEST, το Business Model Canvas και τις Τεχνικές Προεξόφλησης.
Η ανάλυση είναι επιτακτική, γιατί βοηθά την διοίκηση της εταιρείας, στην αποτελεσματικότερη λήψη οικονομικών αποφάσεων. Έτσι από την μελέτη, σκιαγραφείται ένα επενδυτικό σχέδιο επικερδές, το οποίο όμως αφήνει περιθώρια προβληματισμού. Η τελική απόφαση για την ελκυστικότητα ή μη του σχεδίου αφήνεται στον επενδυτή (την διοίκηση) καθώς σχετίζεται με τη δική του προσωπική καμπύλη αδιαφορίας και το κόστος Ευκαιρίας όπως κείνος το αντιλαμβάνεται.