Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜπελέρη, Αουρόρα
dc.date.accessioned2019-12-11T10:23:21Z
dc.date.available2019-12-11T10:23:21Z
dc.date.issued2019-10-31
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12539
dc.description.abstractΟι μελέτες σκοπιμότητας, εάν διεξαχθούν ορθά εξασφαλίζουν την επιτυχία, εντοπίζουν από την αρχή το επίπεδο του επιχειρηματικού κινδύνου και αποτρέπουν την δημιουργία θνησιγενών καταστάσεων. Η παρούσα μελέτη σκοπιμότητας στόχο έχει να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία της για την εξαγωγή συμπερασμάτων, αναφορικά με τα επενδυτικά σχέδια μιας μεγάλης Εταιρείας Καλλυντικών του εξωτερικού. Ο έντονος πλέον ανταγωνισμός και οι πιέσεις από την αγορά, οδήγησαν την Εταιρεία, με την νέα της Επικεφαλή, σε σχεδιασμό και λήψη νέων στρατηγικών αποφάσεων, ώστε να τονώσουν την κερδοφορία αλλά και να ενισχύσουν την θέση τους στην αγορά. Ως εκ τούτου, η προσοχή της στρέφεται σε άλλες αγορές, από εκείνες που έχει ήδη εδραιωθεί. Αυτό μας δημιουργεί την εύλογη απορία, Είναι η Ελληνική Αγορά – δε η Αθήνα ο κατάλληλος χώρος για το λανσάρισμα ενός εκ των νέων καταστημάτων? Στη παρούσα ανάλυση, θα εξεταστεί διεξοδικά το περιβάλλον στο οποίο πρόκειται να δραστηριοποιηθεί η εταιρεία (το νέο κατάστημα) και κατ' επέκταση τις δυνάμεις που έχει η εταιρεία, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις απειλές, για να διαπιστώνουμε ότι υπάρχουν καλές προοπτικές ανάπτυξης. Ταυτόχρονα, αξιοποιούνται όλα τα διαθέσιμα στοιχεία από την ανάλυση SWOT, την ανάλυση PEST, το Business Model Canvas και τις Τεχνικές Προεξόφλησης. Η ανάλυση είναι επιτακτική, γιατί βοηθά την διοίκηση της εταιρείας, στην αποτελεσματικότερη λήψη οικονομικών αποφάσεων. Έτσι από την μελέτη, σκιαγραφείται ένα επενδυτικό σχέδιο επικερδές, το οποίο όμως αφήνει περιθώρια προβληματισμού. Η τελική απόφαση για την ελκυστικότητα ή μη του σχεδίου αφήνεται στον επενδυτή (την διοίκηση) καθώς σχετίζεται με τη δική του προσωπική καμπύλη αδιαφορίας και το κόστος Ευκαιρίας όπως κείνος το αντιλαμβάνεται.el
dc.format.extent124el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση μονάδας εμπορίας καλλυντικώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENIf run correctly, Feasibility studies ensure success of the investment, help identify the level of business risk and also prevent economic disaster. The current feasibility study aims to help draw conclusions concerning the investment plans of a well-known Cosmetics Company, established abroad. The intense competition in this particular market (Cosmetic’s market) and the pressure has led the Company’s new Leader to design and plan new strategies, with intention to boost profitability and strengthen the Company’s market position. As a result, they are focusing on expanding in new markets by opening new Stores. Therefore a question arises: Is the Greek Market – more specifically Athens, the right place to launch one of the new stores? In the present analysis, we will examine in detail the environment in which the company will operate (the new store) and therefore will be identifying the company's strengths, weaknesses, opportunities and threats, to further examine if there are good prospects for growth. At the same time, all the available data extracted from SWOT analysis, PEST analysis, Business Model Canvas and Discount Techniques will be used to better evaluate the investment. The analysis is crucial to the Company’s management since it will help them make more efficient decisions concerning this financial investment plan. Following the findings of the Study, the investment plan seems quite profitable though it leaves room for reflection. Eventually, the final decision on the level of attractiveness of this project is left to the investor (Company’s management) as it relates to the indifference curve and Opportunity cost vs. other similar options. (Being able to open a store in another city).el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΟικονομοτεχνική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.subject.keywordΚαλλυντικάel
dc.date.defense2019-10-31


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»