Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜποχώρης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚούτρα, Αργυρώ
dc.date.accessioned2019-12-05T11:01:04Z
dc.date.available2019-12-05T11:01:04Z
dc.date.issued2019-12-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12499
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η έρευνα και η ανάλυση όσον αφορά την ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις και συγκεκριμένα το κομμάτι της επικοινωνίας ώστε να διασφαλίζεται ενιαία και αδιάτρητη πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα. Θα βρούμε και θα εξετάσουμε την ανάγκη των επιχειρήσεων για ψηφιακή επικοινωνία καθώς και τα μειονεκτήματα των υφιστάμενων λύσεων ώστε να καταλήξουμε σε μία "καινοτόμα λύση". Η συγκεκριμένη λύση θα αποτελεί ένα μοντέλο στο οποίο θα συγκεντρώσουμε όλη την πληροφόρηση-ενημέρωση σε ένα εργαλείο ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός πληροφοριών σε διαφορετικά μέσα. Διανύουμε την περίοδο του ψηφιακού μετασχηματισμού και οι αλλαγές είναι ραγδαίες τόσο σε διοικητικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι υπάλληλοι να έχουν σωστή και έγκαιρη ενημέρωση με έναν εύκολο τρόπο που θα ενισχύει την ενσωμάτωση τους στο σύνολο και παράλληλα να τους αποτρέπει από το να αντιμετωπίζουν την ενημέρωση ως αγγαρεία ή υποχρέωση. Στόχος μας είναι η μελέτη των διαθέσιμων μέσων ώστε να ενημερώνονται όλοι οι υπάλληλοι άμεσα, για όλα τα θέματα που σχετίζονται με το όραμα και τη στρατηγική της επιχείρησης αλλά και για όλα τα τελευταία νέα. Αρχικά, θα ασχοληθούμε με την ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις, τι είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζονται καθημερινά, ποιες τεχνολογίες χρησιμοποιούνται καθώς και τους τρόπους επιτυχίας ενός οργανισμού που έχει ενσωματώσει την ψηφιοποίηση στις διαδικασίες του. Έπειτα, θα εστιάσουμε στην ψηφιοποίηση της επικοινωνίας και πως οι ενοποιημένες επικοινωνίες θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα στις εσωτερικές επικοινωνίες. Στη συνέχεια, θα εστιάσουμε στην εσωτερική και την εξωτερική επιχειρηματική επικοινωνία εφόσον η ψηφιακή αλλαγή δεν περιλαμβάνει μόνο την εσωτερική επικοινωνία μεταξύ του προσωπικού αλλά και την εξωτερική επικοινωνία με τους προμηθευτές και τους πελάτες του οργανισμού. Κύριο μέλημα μας σε αυτή τη εργασία είναι να παρουσιάσουμε την επικοινωνία ως βασικό παράγοντα στην οργάνωση και τη λειτουργία μίας επιχείρησης. Τέλος, θα ολοκληρώσουμε αυτή την εργασία με το να διατυπώσουμε τα συμπεράσματα τα οποία εξαγάγαμε μέσα από αυτή την μελέτη.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΨηφιοποίηση στις επιχειρήσεις και τα οφέλη της ψηφιακής επικοινωνίας σε ένα καινοτόμο εργασιακό περιβάλλονel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe purpose of the present work is to research and analyze digitalisation in business and in particular the communication segment to ensure uniform and unbiased information at all levels. We will find and address businesses' need for digital communication as well as the disadvantages of existing solutions to come up with an "innovative solution". This solution will be a model where we will gather all the information into one tool so that there is no clutter of information in different media. We are going through a period of digital transformation, and the changes are rapid at both the administrative and operational levels. It is especially important that all employees are provided with timely and accurate information in an easy way that will enhance their integration into the whole and at the same time prevent them from viewing information as a chore or obligation. Our goal is to study the means available to keep all employees up-to-date on all issues related to the business vision and strategy and all the latest news. First, we will look at business digitization, what is digital transformation, what are the challenges that are faced on a daily basis, what technologies are being used, and how can an organization that has integrated digitalisation into its processes succeed. Next, we will focus on digitalizing communication and how integrated communications will increase the effectiveness of internal communications. Next, we will focus on internal and external business communication since digital change involves not only internal communication between staff but also external communication with suppliers and customers of the organization. Our main concern in this work is to present communication as a key factor in the organization and operation of a business. Finally, we will conclude this work by formulating the conclusions we have drawn from this study.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΟφέλη ψηφιακής επικοινωνίαςel
dc.subject.keywordΨηφιοποίησηel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel
dc.date.defense2019-12-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»