Ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις και τα οφέλη της ψηφιακής επικοινωνίας σε ένα καινοτόμο εργασιακό περιβάλλον
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Οφέλη ψηφιακής επικοινωνίας ; Ψηφιοποίηση ; ΕπιχειρήσειςΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η έρευνα και η ανάλυση όσον αφορά την ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις και συγκεκριμένα το κομμάτι της επικοινωνίας ώστε να διασφαλίζεται ενιαία και αδιάτρητη πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα. Θα βρούμε και θα εξετάσουμε την ανάγκη των επιχειρήσεων για ψηφιακή επικοινωνία καθώς και τα μειονεκτήματα των υφιστάμενων λύσεων ώστε να καταλήξουμε σε μία "καινοτόμα λύση".
Η συγκεκριμένη λύση θα αποτελεί ένα μοντέλο στο οποίο θα συγκεντρώσουμε όλη την πληροφόρηση-ενημέρωση σε ένα εργαλείο ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός πληροφοριών σε διαφορετικά μέσα.
Διανύουμε την περίοδο του ψηφιακού μετασχηματισμού και οι αλλαγές είναι ραγδαίες τόσο σε διοικητικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι υπάλληλοι να έχουν σωστή και έγκαιρη ενημέρωση με έναν εύκολο τρόπο που θα ενισχύει την ενσωμάτωση τους στο σύνολο και παράλληλα να τους αποτρέπει από το να αντιμετωπίζουν την ενημέρωση ως αγγαρεία ή υποχρέωση.
Στόχος μας είναι η μελέτη των διαθέσιμων μέσων ώστε να ενημερώνονται όλοι οι υπάλληλοι άμεσα, για όλα τα θέματα που σχετίζονται με το όραμα και τη στρατηγική της επιχείρησης αλλά και για όλα τα τελευταία νέα.
Αρχικά, θα ασχοληθούμε με την ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις, τι είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζονται καθημερινά, ποιες τεχνολογίες χρησιμοποιούνται καθώς και τους τρόπους επιτυχίας ενός οργανισμού που έχει ενσωματώσει την ψηφιοποίηση στις διαδικασίες του.
Έπειτα, θα εστιάσουμε στην ψηφιοποίηση της επικοινωνίας και πως οι ενοποιημένες επικοινωνίες θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα στις εσωτερικές επικοινωνίες.
Στη συνέχεια, θα εστιάσουμε στην εσωτερική και την εξωτερική επιχειρηματική επικοινωνία εφόσον η ψηφιακή αλλαγή δεν περιλαμβάνει μόνο την εσωτερική επικοινωνία μεταξύ του προσωπικού αλλά και την εξωτερική επικοινωνία με τους προμηθευτές και τους πελάτες του οργανισμού.
Κύριο μέλημα μας σε αυτή τη εργασία είναι να παρουσιάσουμε την επικοινωνία ως βασικό παράγοντα στην οργάνωση και τη λειτουργία μίας επιχείρησης. Τέλος, θα ολοκληρώσουμε αυτή την εργασία με το να διατυπώσουμε τα συμπεράσματα τα οποία εξαγάγαμε μέσα από αυτή την μελέτη.