Mobile commerce: ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα στον τουρισμό
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Mobile commerce ; Τουρισμός ; Ελλάδα ; Ανταγωνιστικότητα ; Ανάπτυξη εφαρμογής ; Κινητά τηλέφωνα ; e-BusinessΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της ικανότητας ανάπτυξης του mobile commerce στον τουρισμό. Αρχικά, αναλύονται η σχέση του τουρισμού με την ανάπτυξη καθώς και η επίδραση του τουρισμού στην τουριστική ανάπτυξη, ενώ παρουσιάζεται επίσης η σημερινή κατάσταση του τουρισμού στην Ελλάδα. Συνεχίζοντας, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην έννοια της ανταγωνιστικότητας στις επιχειρήσεις, η οποία αποτελεί την προτεραιότητα για όλες τις επιχειρήσεις στον κόσμο. Ωστόσο, προκειμένου μια επιχείρηση να είναι ανταγωνιστική θα πρέπει να διαθέτει και μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα. Η ικανοποίηση πελατών αποτελεί τον πλέον σημαντικό παράγοντα για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών αφού σχετίζεται με τη βιωσιμότητα της επιχείρησης και κατ’ επέκταση με το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα και με την αύξηση μεριδίου αγοράς ενώ αναλύονται οι ορισμοί και οι βασικές θεωρίες της ικανοποίησης των πελατών καθώς και τα διάφορα μοντέλα που έχουν δημιουργηθεί για να την αναλύσουν. Τέλος, αναλύονται οι βασικές αρχές και η χρησιμότητα του mobile commerce, καθώς και η χρήση του στον τουριστικό κλάδο, όπως επίσης και οι δυνατότητες ανάπτυξης του mobile commerce στον τουριστικό κλάδο στην Ελλάδα.