Βελτίωση διαδικασίας της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού τραπεζικού ομίλου
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τραπεζικά ιδρύματα ; Ανθρώπινοι πόροι ; Ποιότητα ; Digitization ; Lean management ; Banking organizations ; Human resources ; QualityΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να αποτυπώσει το σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον των τραπεζικών ιδρυμάτων και να αναδείξει τη σημαντικότητα ορισμένων μεταβλητών για την ποιοτική παροχή υπηρεσιών, τη βιωσιμότητα και την πορεία τους στο μέλλον. Πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση για την εννοιολογική προσέγγιση των ανθρωπίνων πόρων, της ψηφιοποίησης (digitization) και της ευέλικτης προσέγγισης διοίκησης (lean management), τα οποία ερευνώνται στην παρούσα εργασία, ως εκείνους τους παράγοντες που βελτιώνουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών των τραπεζικών οργανισμών, τους καταστούν ανταγωνιστικούς, με σημαντική μελλοντική ανάπτυξη. Μέσω της ανάπτυξης των προσεγγίσεων lean & digitization στο πραγματικό τραπεζικό περιβάλλον, επιχειρείται η ανάδειξη του βαθμού συσχέτισης της βιβλιογραφίας με την περιπτωσιολογική μελέτη. Συμπεραίνεται, πως στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τις διοικήσεις των τραπεζών να αναπτύσσουν πολιτικές σχετικές με την ανάπτυξη των ανθρώπινων πόρων και υιοθέτηση δράσεων που θα οδηγήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό και σε ευέλικτες πολιτικές διοίκησης.