Δυναμική ανταλλαγή διαφημιστικών banners μεταξύ web sites
Dynamic advertisement exchange between web sites
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διαφημιστικό banner ; Διαδικτυακή διαφήμιση ; Μοντέλο ανταλλαγής διαφημίσεωνΠερίληψη
Η παρούσα εργασία εστιάζει στην υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού δικτύου ανταλλαγής διαφημίσεων χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό των banners. Το δίκτυο αποτελεί ένα ψηφιακό συνεταιρισμό από ιστότοπους («πωλητές») οι οποίοι διαθέτουν διαφημιστικό χώρο στον ιστότοπο τους (banners) για τη φιλοξενία διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις αυτές μπορεί να είναι είτε τα προϊόντα των άλλων μελών χωρίς χρέωση καθώς η διαφήμιση του ίδιου του μέλους θα προβληθεί εξίσου στα banners των άλλων μελών. Εναλλακτικά, στα σημεία banners μπορούν να φιλοξενήσουν διαφημίσεις μη μελών οπότε στη περίπτωση αυτή εισπράττουν ένα κοινό έσοδο.
Η πλατφόρμα αξιοποιεί τις δυνατότητες της γλώσσας προγραμματισμού Java για την υλοποίηση ενός πλαισίου εφαρμογών (Java framework) που επιτρέπει τη καταχώρηση νέων διαφημίσεων στη βάση δεδομένων της πλατφόρμας και τη διαχείριση της προβολής τους με βάση ορισμένα μεταδεδομένα που προτείνουμε σε αυτή την εργασία: αυτά είναι, η κατηγορία του προϊόντος/υπηρεσίας, η πολιτική τιμολόγησης με βάση διάφορα κριτήρια και άλλα. Επίσης ορίζουμε τη διαδικασία που ρυθμίζει τη προβολή των διαφημίσεων στους συνεταιριστικούς ιστότοπους. Κατά την επίσκεψη ενός πελάτη σε ένα από τους ιστότοπους του δικτύου, η πλατφόρμα δέχεται αίτημα προβολής μίας διαφήμισης: η πλατφόρμα θα προτείνει μία διαφήμιση που ταιριάζει με την στρατηγική ισότιμης κατανομής των εμφανίσεων των διαφημίσεων όλων των μελών. Και από και πέρα, η αύξηση του χρόνου προβολής ενός μέλους ορίζεται από την επιπλέον χρέωση που έχει συμφωνηθεί. Όπως επίσης καθορίζεται ο χρόνος προβολής της διαφήμισης μη μέλους.