Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακού τουριστικού οδηγού. Σύστημα συστάσεων σε ξενοδοχεία & εστιατόρια
Online tourist guide design and development. Recommendation system in hotels & restaurants
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικός τουρισμός ; Συστήματα συστάσεων ; Ιστοσελίδες (Web sites) ; Εγχειρίδιο χρήσης ; Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ; Ξενοδοχεία ; Εστιατόρια ; Διαγράμματα UML ; e-Tourism ; Recommendation systems ; Webpages ; User manual ; Content Management Systems (CMS) ; Hotels ; Restaurants ; UML diagramsΠερίληψη
Σκοπός της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας δυναμικής ιστοσελίδας με θέμα την τουριστική προβολή, προώθηση και ανάδειξη μιας περιοχής (διαδικτυακός τουριστικός οδηγός). Ειδική σημασία και προτεραιότητα έχει δοθεί στην οικοδόμηση της ιστοσελίδας, έτσι ώστε η πλοήγηση να είναι απλή, εύκολη στη χρήση και κάθε χρήστης να είναι σε θέση να βρει εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνει. Η ιστοσελίδα αυτή προσφέρει στον επισκέπτη τη δυνατότητα να περιηγηθεί μέσα από τα διάφορα τμήματα προκειμένου να βρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον προορισμό αυτό, σε ένα φιλικό περιβάλλον χρήσης. Πιο συγκεκριμένα, μπορεί κανείς να βρει πληροφορίες για ξενοδοχεία, εκδρομές, παραλίες, αξιοθέατα καθώς και άλλες πρόσθετες υπηρεσίες.
Επιπλέον, το σύστημα διαμέσου ενός αλγόριθμου συστάσεων εμφανίζει προτάσεις για άλλα ξενοδοχεία ή εστιατόρια βάσει της επισκεψιμότητας σε αυτά. Για παράδειγμα, αν ο χρήστης Α έχει επισκεφθεί τις σελίδες των ξενοδοχείων Η1, Η2 και Η3, και ο χρήστης Β επισκεφθεί τη σελίδα του ξενοδοχείου Η1, το σύστημα προτείνει στο χρήστη Β, τα ξενοδοχεία Η2 και Η3. Παράλληλα ελέγχεται ποιος από τους χρήστες αυτούς έχει επισκεφθεί τουλάχιστον ένα ξενοδοχείο ίδιο με κάποιον άλλο, με συνέπεια να του προτείνονται τα ξενοδοχεία που ο δεύτερος έχει ήδη επισκεφθεί (αντίστοιχα για τα εστιατόρια). Η ιστοσελίδα ωστόσο, δεν παρέχει άλλες υπηρεσίες, εκτός από την παρουσίαση πληροφοριών και του συστήματος προτάσεων απέναντι στο χρήστη, δεδομένου ότι η ανάγκη του τουριστικού οδηγού είναι να έχει ένα διαδικτυακό προφίλ μέσω του οποίου να παρέχεται υποστηρικτικό υλικό για ενδεχόμενη μελλοντική συνεργασία με ταξιδιωτικούς πράκτορες ή/και πελάτες.
Εν κατακλείδι, πραγματοποιείται μία αξιολόγηση για όσους από τους επισκέπτες επιθυμούν να ψηφίσουν καθένα από τα ξενοδοχεία και εστιατόρια.