Ανάπτυξη καινοτόμου προϊόντος (σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας) στην ευρωπαϊκή αγορά
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Βιομηχανία ; Αγορά ; Σύστημα ελέγχου ; Λήψη αποφάσεων ; Καταναλωτική αγοράΠερίληψη
Προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίον ένα καινοτόμο προϊόν, το οποίο
απευθύνεται στην Β2Β (Business to Business) αγορά, σχεδιάζεται, παράγεται, προβάλλεται
και προωθείται, θα αναφερθούμε στις βασικές έννοιες της Βιομηχανικής αγοράς και την
έννοια του Βιομηχανικού ΜΚΤ (Marketing). Επίσης τι είναι ο Στρατηγικός Σχεδιασμός και
ποια η Στρατηγική Μείγματος στο Βιομηχανικό ΜΚΤ.
Στη συνέχεια θα αναφερθούμε στα Βιομηχανικά προϊόντα και ποιες οι διαφορές τους με τα
Καταναλωτικά, σε ποιες κατηγορίες τα διαχωρίζουμε και πως τα αναπτύσσουμε στην
Βιομηχανική αγορά.
Ακολούθως θα μιλήσουμε για τα Κέντρα Αποφάσεων σε αυτή την αγορά, το πώς είναι
δομημένα, τις δυσκολίες που υπάρχουν, αλλά και την διαδικασία λήψης απόφασης.
Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι και η τμηματοποίηση στην Β2Β αγορά, τις μεθόδους και
την διαδικασία και τέλος την στόχευση σε συγκεκριμένη αγορά με σκοπό τελικά την
επίτευξη αναγνωρισιμότητας.
Κατόπιν θα παρουσιάσουμε τα συστήματα ελέγχου Κυκλοφορίας όπου είναι και το πεδίο
ενδιαφέροντος μας και θα αναφερθούμε εκτενώς σε αυτά εστιάζοντας και στις διαφορές
των διαφόρων συστημάτων.
Τέλος θα ακολουθήσει εμπορική έρευνα για την προώθηση του προϊόντος μέσω
ερωτηματολογίου, η μέθοδος και ο σχεδιασμός αυτού.
Και φυσικά τα συμπεράσματα και οι προτάσεις της έρευνας και κλείνοντας η Σύνοψη σε
όσα αναφερθήκαμε.