Εκπαιδευτικό λογισμικό βασισμένο στην θεωρία Κοινωνικής Μάθησης του Albert Bandura
A social e-learning system using Albert Bandura's Social Learning theory
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Μαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήΛέξεις κλειδιά
Albert Bandura ; Θεωρία κοινωνικής μάθησης ; Social learning theory ; Εκπαιδευτικό λογισμικόΠερίληψη
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών σπουδών «Πληροφορική» του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστήμιου Πειραιά και πραγματεύεται την κατασκευή ενός λογισμικού με χρήση WordPress. Πρόκειται για ένα λογισμικό εκπαιδευτικής χρήσης το οποίο είναι βασισμένο στη θεωρία Κοινωνικής Μάθησης του Albert Bandura (social learning theory), ο οποίος χαρακτηρίζεται και ως «πατέρας» της συγκεκριμένης θεωρίας.
Οι βασικοί όροι της θεωρίας του Albert Bandura:
1. Μοντέλο τριαδικής αιτιοκρατίας
2. Μάθηση μέσω μίμησης προτύπων
3. Αυτοαποτελεσματικότητα - Προσδοκίες αυτoαποτελεσματικότητας.
Το συγκεκριμένο λογισμικό όντας, βασισμένο στο Μοντέλο τριαδικής αιτιοκρατίας, έχει σαν σκοπό την κατάκτηση και εμπέδωση συγκεκριμένου γνωστικού πεδίου στα Μαθηματικά της Α ΄ Γυμνασίου (εξισώσεις α΄ βαθμού), μέσω παρατήρησης και μίμησης προτύπου. Επίσης είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να στοχεύσει στην αύξηση των προσδοκιών αυτοαποτελεσματικότητας των μαθητών, οι οποίες βάση της θεωρίας της κοινωνικής μάθησης οδηγούν και στην αύξηση των σχολικών επιδόσεων.