dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Μπούρας, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T11:59:52Z | |
dc.date.available | 2018-01-15T11:59:52Z | |
dc.date.issued | 2017-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10539 | |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών σπουδών «Πληροφορική» του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστήμιου Πειραιά και πραγματεύεται την κατασκευή ενός λογισμικού με χρήση WordPress. Πρόκειται για ένα λογισμικό εκπαιδευτικής χρήσης το οποίο είναι βασισμένο στη θεωρία Κοινωνικής Μάθησης του Albert Bandura (social learning theory), ο οποίος χαρακτηρίζεται και ως «πατέρας» της συγκεκριμένης θεωρίας.
Οι βασικοί όροι της θεωρίας του Albert Bandura:
1. Μοντέλο τριαδικής αιτιοκρατίας
2. Μάθηση μέσω μίμησης προτύπων
3. Αυτοαποτελεσματικότητα - Προσδοκίες αυτoαποτελεσματικότητας.
Το συγκεκριμένο λογισμικό όντας, βασισμένο στο Μοντέλο τριαδικής αιτιοκρατίας, έχει σαν σκοπό την κατάκτηση και εμπέδωση συγκεκριμένου γνωστικού πεδίου στα Μαθηματικά της Α ΄ Γυμνασίου (εξισώσεις α΄ βαθμού), μέσω παρατήρησης και μίμησης προτύπου. Επίσης είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να στοχεύσει στην αύξηση των προσδοκιών αυτοαποτελεσματικότητας των μαθητών, οι οποίες βάση της θεωρίας της κοινωνικής μάθησης οδηγούν και στην αύξηση των σχολικών επιδόσεων. | el |
dc.format.extent | 58 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Μαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | el |
dc.title | Εκπαιδευτικό λογισμικό βασισμένο στην θεωρία Κοινωνικής Μάθησης του Albert Bandura | el |
dc.title.alternative | A social e-learning system using Albert Bandura's Social Learning theory | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This dissertation was developed in the framework of the Piraeus University's Postgraduate Program «Informatics» in the department of Computer Science and deals with the development of a WordPress software. It is an educational software that is based on Albert Bandura's Social Learning Theory, who is also described as the "father" of this theory.
The basic terms Albert Bandura's Social Learning Theory are:
1. Triadic Reciprocal Causation Model / Triadic determinism model
2. Learning through modeling
3. Self-Efficacy - Expectations of Self-Efficacy
This software, which is based on the Triadic determinism model, aims to acquire and consolidate a particular field of mathematics knowledge in the first grade of secondary school (equations of degree I) through observation and imitation of a model. It is also designed in such a way that aims to increase student’s self-efficacy expectations, which according to the Social Learning Theory, lead to an increase in school performance. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Albert Bandura | el |
dc.subject.keyword | Θεωρία κοινωνικής μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Social learning theory | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |