Στρατηγικό management εφοδιαστικής αλυσίδας και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/10499/Kozas_Eleftherios.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
View/ Open
Keywords
Εφοδιαστική αλυσίδα ; Στρατηγική ; Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ; Just-in TimeAbstract
Μια εταιρεία με βάση το όραμα που έχει στην αγορά όπου και δραστηριοποιείται, καθορίζει ανάλογους στόχους, μέσα από τους οποίους ευελπιστεί, ότι θα επιτύχει στην αποστολή της. Η ανάπτυξη της κατάλληλης στρατηγικής και η βέλτιστη αξιοποίηση των κατάλληλων επιχειρηματικών εργαλείων αποτελούν μια καλή βάση, ώστε η εταιρεία να μπορεί να γίνει πολύ ποιο ανταγωνιστική. Ένα από τα «εργαλεία» αυτά είναι και η εφοδιαστική αλυσίδα, η σωστή αξιοποίηση της οποίας μπορεί να συνεισφέρει στην απόκτηση διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σαν κύριο στόχο την καταγραφή και ανάλυση των στρατηγικών που εφαρμόζονται στην εφοδιαστική αλυσίδα των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η προσέγγιση του θέματος πραγματοποιείται αρχικά σε θεωρητική βάση, ώστε να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν πληρέστερο θεωρητικό υπόβαθρο. Στη συνέχεια γίνεται συγκέντρωση πληροφοριών και παρουσίαση περιπτώσεων εργασίας από επιχειρήσεις - πρωτοπόρους, οι οποίες σημείωσαν σημαντική πορεία αξιοποιώντας πρωτότυπες μεθόδους και καινοτόμα στρατηγικά εργαλεία.