Προγράμματα πιστότητας : περιεχόμενο και αποτελεσματικότητα σε ελληνική εταιρία αερομεταφορών
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πιστότητα ; Ικανοποίηση ; Προγράμματα πελατειακής πιστότητας ; ΑερομεταφορέςΠερίληψη
Ο βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνηθούν τα
προγράμματα πιστότητας στον κλάδο των αερομεταφορών και ειδικότερα οι
παράγοντες αποτελεσματικότητας του προγράμματος πιστότητας (loyalty program) της
αεροπορικής εταιρίας Aegean.
Η ερευνά βασίστηκε σε πρωτογενή δεδομένα( χρήση ερωτηματολόγιου ).Τα δεδομένα
επέτρεψαν να κατανοήσουμε την αντιλαμβανόμενη σημασία που αποδίδουν τα
προγράμματα πιστότητας των αεροπορικών εταιρειών .
Όσον αφορά τους ερευνητικούς στόχους συμπεράναμε πως τα προγράμματα
πιστότητας επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες που αφορούν τους πελάτες
καταναλωτές. Ωστόσο τη σημαντικότερη επιρροή στα προγράμματα πιστότητας ασκεί η
ικανοποίηση των πελατών. Η ικανοποίηση εξασφαλίζει την πιστότητα στην περίπτωση
της Aegean Airlines. Τα εξαγόμενα συμπεράσματα, αποτέλεσαν τον συνδετικό κρίκο με
τις θεωρητικές προσεγγίσεις στις οποίες βασίστηκε η υλοποιούμενη έρευνα και
συνάδουν με αντίστοιχα αποτελέσματα που είχαν εξαχθεί από προηγούμενες χρονικά
ερευνητικές μελέτες.