Υλοποίηση Rhythm Shooter Game με ανίχνευση ρυθμού μουσικής σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα Unity 3D
Rhythm Shooter Game development with real time beat detection in Unity 3D
Master Thesis
Συγγραφέας
Σιώτα, Νικολέττα - Ελευθερία
Ημερομηνία
2017Επιβλέπων
Τσιχριντζής, ΓεώργιοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Rhythm game ; Beat detection ; Unity 3D ; Virtual reality ; C# ; Oculus riftΠερίληψη
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό την παρουσίαση των βημάτων υλοποίησης ενός
Rhythm Shooter Video Game με Real Time Beat Detection και VR Compatibility για Oculus Rift
Headset, σε γλώσσα προγραμματισμού C#, στην πλατφόρμα Unity 3D, με χρήση αυστηρά μη
μισθωμένων μοντέλων και με επίκεντρο την διαχείριση μέσω script και όχι animations ή prefabs. Σκοπός
μας είναι να εντρυφήσουμε σταδιακά στις δυνατότητες της πλατφόρμας προκειμένου να δημιουργήσουμε
ένα τελικό προϊόν που να συνδυάζει υψηλό performance χωρίς lag, σταθερά υψηλά fps, μινιμαλιστική
αισθητική κατάλληλη για VR και φυσικά αδιάκοπη λειτουργικότητα με seamless αποτέλεσμα που να
δοκιμάζει τις δυνατότητες του παίχτη. Με την ολοκλήρωση των βημάτων της παρούσας εργασίας, θα
έχουμε επιτύχει ένα καινοτόμο αποτέλεσμα που είναι εύκολα προσαρμόσιμο και εξελίξιμο για εμπορική
διάθεση καθώς και θα έχουμε εξοικειωθεί σε μεγάλο βαθμό με τις μεθόδους ανάπτυξης παιχνιδιών στην
πλατφόρμα Unity.