Διοίκηση παραγωγής στον τραπεζικό κλάδο
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τραπεζικός κλάδος ; Υπηρεσίες ; Διοίκηση παραγωγής ; Τράπεζες ; Ποιότητα υπηρεσιών ; Αξία πελάτηΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τι είναι διοίκηση παραγωγής υπηρεσιών (service operations management) και συγκεκριμένα για τον τραπεζικό κλάδο, καθώς επίσης πως οι σύγχρονες τάσεις και το πλαίσιο στο οποίο καλούνται οι τράπεζες να λειτουργήσουν επηρεάζει και θα επηρεάσει τη διοίκηση παραγωγής.
Στα πλαίσια της παρούσης εργασίας θα διερευνηθούν οι παγκόσμιες τάσεις όσον αφορά τη διοίκηση παραγωγής σε ένα οποιοδήποτε πιστωτικό ίδρυμα. Για το λόγο αυτό δε θα υπάρξει μια συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης από τη χώρα μας, λόγω των σημαντικών ιδιοσυγκρασιακών χαρακτηριστικών και προβλημάτων που παρουσιάζουν οι τράπεζες μετά την κρίση ή κάποιας άλλης τράπεζας, αλλά τα αποτελέσματα αφορούν το σύνολο των τραπεζών.
Η ανάλυση συμβάλλει στην ολοκληρωμένη ανάπτυξη ενός στρατηγικού πλάνου για το σχεδιασμό της παροχής υπηρεσιών από τις τράπεζες στο σύγχρονο ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Τέλος αναπτύσσεται το περιβάλλον ανταγωνισμού των fintech με τις τράπεζες και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των εναλλακτικών μορφών συμπράξεων.