Search
Now showing items 1-10 of 14
Συγκριτική μελέτη μορφών του πίνακα κατάταξης, ως στοιχείο παιχνιδοποίησης, ως προς τα κίνητρα, την εμπλοκή και τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών Στ' Δημοτικού, με βάση τον τύπο της προσωπικότητας των παικτών, στο θέμα της ασφάλειας στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02-05)
Η παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας εξαιρετικά δυναμικός τόσο στον τομέα του marketing όσο και στον εκπαιδευτικό τομέα. Οι απαιτήσεις της κοινωνίας του 21ου αιώνα απαιτούν ψηφιακά εκπαιδευμένους πολίτες που να μπορούν να ...
Ανοικτή επιστήμη και σχολείο: ανιχνεύοντας τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-02)
Στην καρδιά του κινήματος της Ανοικτής Επιστήμης βρίσκεται η απλή και ισχυρή ιδέα ότι η γνώση του κόσμου είναι δημόσιο αγαθό και ότι η τεχνολογία γενικά και ο Παγκόσμιος Ιστός ειδικότερα παρέχουν μια εξαιρετική ευκαιρία ...
Ενίσχυση δεξιοτήτων 21ου αιώνα στη τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: η αποτελεσματικότητα ενός e-Lab βασισμένου στη μεθοδολογία Project Based Learning (PrjBL) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)
Τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάγκη για τη δια βίου μάθηση, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα μελέτης της διεθνούς βιβλιογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, η έμφαση των ερευνών αυτών εντοπίζεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: παρεμβάσεις για την εκμάθηση ελληνικών ως δεύτερης ξένης γλώσσας: τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: μελέτη περίπτωσης στο μάθημα της ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)
Η παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία δημιουργήθηκε για να διερευνήσει εάν το συγκεκριμένο e-course που βασίζεται στη διερευνητική μάθηση, αξιοποιεί το μοντέλο κινήτρων ARCS και περιλαμβάνει τεχνικές συνεργατικής μάθησης ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση - παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των στοιχείων της επαυξημένης πραγματικότητας βασισμένων στη θεωρία challenge-based learning για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Με την παρούσα ερευνητική προσέγγιση επιχειρείται η δημιουργία ενός παιχνιδοποιημένου περιβάλλοντος μάθησης που θα είναι ικανό να καλλιεργήσει και να ενισχύσει δεξιότητες 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιακής ηλικίας και πιο ...
Υλοποίηση λογισμικού για την καταγραφή της δραστηριότητας χρηστών σε online διαδραστικό περιεχόμενο και την υποστήριξη LRS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Στις μέρες μας η ραγδαία αύξηση της τεχνολογίας έχει επιφέρει αλλαγές σε πολλούς τομείς της καθημερινής και κοινωνικής ζωής του ανθρώπου. Ένας από αυτούς τους τομείς είναι και η εκπαίδευση. Καινοτόμες ιδέες που χρησιμοποιούν ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση - παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων στον 21ο αιώνα: δημιουργία ενός e-course χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του Design Thinking για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Στην εποχή μας συνηθίζεται ακόμη ο παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας με αποτέλεσμα να μην καλλιεργούνται δύο από τις βασικότερες δεξιότητες του 21ου
αιώνα, όπως η δημιουργικότητα και η συνεργατικότητα.
Για να προωθηθούν ...
Simulation based learning in critical infrastructure security awareness: an empirical study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικής παρέμβασης που αξιοποιεί ένα χωρο-ευαίσθητο παιχνίδι για τη γνωριμία με σημεία τοπικού πολιτιστικού ενδιαφέροντος και την ανάδειξη της έννοιας της Πολιτότητας και του Πολίτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-29)
Η Εκπαίδευση σχετικά με την Πολιτότητα (Citizenship Education) αποτελεί βασική επιδίωξη των σύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων σπουδών και μία από τις δεξιότητες του 21ου αιώνα που οι νέοι καλούνται να αναπτύξουν. Ως ...
Εφαρμογή της μεθόδου PBL σε ένα CSCL περιβάλλον για την διεπιστημονική προσέγγιση των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01)
Η PBL (Problem Based Learning) είναι μια εκπαιδευτική στρατηγική η οποία εφαρμόστηκε αρχικά στον τομέα της ιατρικής και έπειτα επεκτάθηκε και σε πολλούς άλλους επιστημονικούς κλάδους. Είναι μια τεχνική μάθησης με την οποία ...