Search
Now showing items 1-10 of 95
Ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος διαχείριση διαπολιτισμικής τάξης : αρχές και μοντέλα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, διδακτικές και παιδαγωγικές στρατηγικές για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)
Τα μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (MOOCs) κερδίζουν όλο και αυξανόμενο έδαφος στη δια βίου εκπαίδευση, η οποία στοχεύει στον εξοπλισμό των επαγγελματιών με ένα σύνολο νέων δεξιοτήτων και γνώσεων με στόχο την αποτελεσματική ...
Βιβλιογραφική επισκόπηση αξιοποίησης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Τα τελευταία χρόνια, τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) (Artificial Intelligence, AI) έχουν κυριαρχήσει σε όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες, με αξιοσημείωτη ένταση και στον τομέα της εκπαίδευσης (Lim et al., 2023:1). ...
Σχεδιασμός ανιχνευτικού εργαλείου αξιολόγησης της ενσυναίσθησης, της ηθικής σκέψης και της αναγνωστικής ικανότητας για παιδιά δημοτικού με βάση τους μύθους του Αισώπου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τον σχεδιασμό ενός ανιχνευτικού εργαλείου για την αξιολόγηση της ενσυναίσθησης, της ηθικής σκέψης και της αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά Β΄ και Γ΄ τάξης Δημοτικού, χρησιμοποιώντας ως ...
Χρήση των ψηφιακών δωματίων διαφυγής ως τρόπος αξιολόγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)
Στον τομέα της εκπαίδευσης γεννάται διαρκώς η ανάγκη εισαγωγής της τεχνολογίας, και μιας και αναφερόμαστε σε παιδιά, η δημιουργία και ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των εκπαιδευτικών παιχνιδιών, είτε αυτά λειτουργήσουν ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος για την ανάπτυξη ικανοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθήματος micro-MOOC για την ενίσχυση των ικανοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής πρωτοβάθμιας ...
Μαθησιακός σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακού μαθήματος με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας για το karting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Το karting είναι ένα αυτοκινητιστικό αγώνισμα που διεξάγεται σε πίστες κάτω από συγκεκριμένους κανονισμούς που ορίζονται από την FIA, CIK-FIA και το ASN. Κάθε χρόνο, η FIA δημοσιεύει αρχεία με τους αθλητικούς – αγωνιστικούς ...
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : πώς να γίνετε coach για παιδιά με ΔΕΠΥ σύμφωνα με το μοντέλο GROW
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Στην εποχή μας η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) αποτελεί μια από τις συνηθέστερες νεύρο - αναπτυξιακές διαταραχές που επηρεάζουν την κοινωνική αλληλοεπίδραση και την ακαδημαϊκή επίδοση των ...
Σχεδίαση ενός προγράμματος υγιεινής διατροφής αξιοποιώντας ψηφιακούς πόρους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα εργασία αφορά στην σχεδίαση ενός προγράμματος υγιεινής διατροφής με αξιοποίηση ψηφιακών πόρων. Προκειμένου να είναι δυνατός ο σχεδιασμός του προγράμματος, πραγματοποιήθηκε μελέτη της συναφούς βιβλιογραφίας και ...
Εφαρμοσμένες αρχές της ψυχολογίας της μάθησης στην ψηφιακή εμπειρία : σχεδιαστικές αρχές σε εργαλεία ψηφιακής μάθησης για τη δέσμευση, τα μαθησιακά αποτελέσματα και την ευημερία των τελικών χρηστών στη βάση του μοντέλου METUX
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)
Η παρούσα έρευνα χρησιμοποιεί το μοντέλο Motivation, Engagement, and Technology Use
Experience (METUX) για να εξετάσει την επίδραση της χρήσης των εργαλείων ψηφιακής
μάθησης στη δέσμευση των μαθητών, την ακαδημαϊκή απόδοση ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για την ταχύρρυθμη ανάπτυξη αλγεβρικών μεθόδων και εννοιών για μαθητές της Β’ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η σχεδίαση και ανάπτυξη ενός Μαζικού Ανοιχτού Διαδικτυακού Μαθήματος (MOOC) με θέμα την Άλγεβρα που διδάσκονται οι μαθητές της Β’ Γυμνασίου. Στόχο έχει την προετοιμασία των ...