Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 33
Η πληροφοριακή αξία των λογιστικών αριθμών στην αποτίμηση των επιχειρήσεων. Υποδείγματα αποτίμησης που στηρίζονται στα κέρδη και στις ταμειακές ροές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Οι επενδυτές επιθυμούν να γνωρίζουν την αξία των εταιρειών που περιέχονται στο επενδυτικό χαρτοφυλάκιο τους, ώστε να μπορούν να εξακριβώσουν σε ποια τιμή θα διαπραγματευθούν την αγορά ή την πώληση των μετοχών (των εν λόγω ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση επιχείρησης ελληνικού καφέ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Ο βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να γίνουν κατανοητές όλες οι πτυχές ενός ολοκληρωμένου επιχειρησιακού σχεδίου, αλλά και να εξετάζονται και διάφορα δυσμενή σενάρια και κατά πόσο πλήττεται, έτσι, η βιωσιμότητα ...
Προγράμματα πιστότητας : περιεχόμενο και αποτελεσματικότητα σε ελληνική εταιρία αερομεταφορών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Ο βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνηθούν τα
προγράμματα πιστότητας στον κλάδο των αερομεταφορών και ειδικότερα οι
παράγοντες αποτελεσματικότητας του προγράμματος πιστότητας (loyalty program) ...
IFRS vs US GAAP: κριτική διερεύνηση και επισκόπηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα εργασία, ερευνά βασικές διαφορές μεταξύ μερικών σημαντικών μεταβλητών όπως εμφανίζονται με IFRS και US GAAP. Αναλύονται και εξετάζονται μεταβλητές όπως η τιμή της μετοχής (αγοραία), τα κέρδη ανά μετοχή και η ...
Social media και ελληνικές επιχειρήσεις. Μια ποιοτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η τεχνολογική επανάσταση στα πεδία της πληροφορικής και των επικοινωνιών άλλαξε τον τρόπο οργάνωσης της εργασίας και του επιχειρείν, της επικοινωνίας και της καθημερινής ζωής. Νέα προϊόντα και υπηρεσίες εισέβαλαν με εφαρμογές ...
Πράσινη επιχειρηματικότητα και τουρισμός - μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τη σημαντικότητα της πράσινης επιχειρηματι-κότητας στη σύγχρονη εποχή, καταγράφοντας εισαγωγικά στοιχεία και ορισμούς σχετικά με την επιχειρηματικότητα, το περιβάλλον, τον «πράσινο» ...
Στρατηγικό management εφοδιαστικής αλυσίδας και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Μια εταιρεία με βάση το όραμα που έχει στην αγορά όπου και δραστηριοποιείται, καθορίζει ανάλογους στόχους, μέσα από τους οποίους ευελπιστεί, ότι θα επιτύχει στην αποστολή της. Η ανάπτυξη της κατάλληλης στρατηγικής και η ...
Feasibility appraisal of an offshore wind farm located in Greece
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Ψηφιακό μάρκετινγκ και κρατήσεις ξενοδοχείων: παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή μεθόδου ξενοδοχειακής κράτησης μέσω του διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η έννοια του ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί έναν όρο ομπρέλα για την εμπορία
προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο
Διαδίκτυο, καθώς και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε ...
Κεφαλαιακή διάρθρωση και διανομή κερδών επιχειρήσεων εισηγμένων στο Χ.Α.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Η παρούσα μελέτη αναλύει τόσο την σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης όσο και τη μερισματική πολιτική των επιχειρήσεων, έννοιες που είναι συνδεδεμένες με τις αποφάσεις που καλείται να λάβει η εκάστοτε διοίκηση προκειμένου ...