Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 407
Προηγμένες διαδικτυακές υπηρεσίες, λογισμικά και εφαρμογές σε περιβάλλοντα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01)
Το περιεχόμενο αυτής της Διδακτορικής Διατριβής (ΔΔ) απαντά σε ένα βασικό επιστημονικό και παιδαγωγικό ερώτημα: μπορούμε να σχεδιάσουμε προηγμένες διαδικτυακές υπηρεσίες, λογισμικά και παιδαγωγικές εφαρμογές στρατηγικής ...
Ανάπτυξη web εφαρμογής κοινωνικού δικτύου με τεχνολογίες progressive web apps και Firebase
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Σκοπός της πτυχιακής διατριβής είναι να δείξουμε τις δυνατότητες που μπορεί να έχει μία web εφαρμογή κάνοντας απλά χρήση ενός σύγχρονου browser. Η πλειοψηφία των χρηστών κινητών συσκευών είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση ...
Εκμάθηση από κινητό: ένα εξατομικευμένο σύστημα διδασκαλίας για μαθηματικά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα διατριβή περιλαμβάνει μια εφαρμογή, η οποία είναι ένα προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας. Διδάσκει αριθμητικές παραστάσεις και περιέχει τρία επίπεδα δυσκολίας: εύκολο, μέτριο και δύσκολο. Όταν ο μαθητής χρησιμοποιεί ...
Ανάπτυξη Android εφαρμογής Happy Hour Offers
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Tα έξυπνα κινητά έχουν κατακλύσει την καθημερινότητά μας, αποτελώντας αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας καθώς εξυπηρετούν πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό των αναγκών μας όσον αφορά την επικοινωνία, την πληροφόρηση και τη ...
Ανάπτυξη παραθυρικής εφαρμογής .NET ιατρικών φακέλων ασθενών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Το θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας desktop ιατρικής εφαρμογής όπου ο χρήστης γιατρός θα μπορεί να καταχωρεί στοιχεία των ασθενών του και των επισκέψεων τους όπου θα μπορεί να τα επεξεργάζεται και να ...
Ανάπτυξη ιατρικού ηλεκτρονικού φακέλου με τη χρήση spring boot
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)
Optical simulation of procedure execution in an aluminum factory on an intelligent virtual environment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση του Σχεδιασμού Δράσης με Επίκεντρο τους Στόχους (Goal-Oriented Action Planning - GOAP) μέσα στο περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών Unity για τη δημιουργία έξυπνων συμπεριφορών πρακτόρων ...
Visual novels: έρευνα σε ένα ξεχωριστό είδος ψηφιακής ψυχαγωγίας και πειραματισμός ανάπτυξης στο Visual Studio
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Τα Visual Novels, ένα συνδυαστικό είδος ψηφιακής ψυχαγωγίας μεταξύ βιντεοπαιχνιδιού και βιβλίου, προέρχονται από την Ιαπωνία, όπου η κυκλοφορία του πρώτου τίτλου έγινε το 1983. Έκτοτε, με την εξέλιξη των εργαλείων ανάπτυξής ...
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης έργων με τη χρήση ASP.NET Core και Entity Framework Core
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02-11)
Η διαχείριση των έργων τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πιο απαιτητική και πολύπλοκη και για αυτό το λόγο όλο και περισσότερες εταιρίες στρέφονται σε συστήματα διαχείρισης έργων για να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες ...
Αποτίμηση κινδύνων ασφάλειας κινητών ιατρικών εφαρμογών – Συγκριτική μελέτη περίπτωσης σε περιβάλλον Android και iOS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, πραγματοποιήθηκε μια ολοκληρωμένη ανάλυση ασφαλείας 70 δημοφιλών ιατρικών εφαρμογών για κινητές συσκευές, που δοκιμάστηκαν τόσο σε πλατφόρμες Android όσο και σε iOS, για συνολικά 140 ...