Search
Now showing items 1-10 of 120
Ανάλυση και πρόβλεψη αφίξεων Αμερικανών τουριστών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στρες, ύπνος & γνωστικά σφάλματα στην εργασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-10)
Ο ύπνος και το στρες είναι φαινόμενα που έχουν συγχρωτιστεί τόσο πολύ με την καθημερινότητα και τη ρουτίνα, που συχνά τείνουν να αγνοούνται. Στην παρούσα εργασία, έγινε προσπάθεια μιας πιο ενδοσκοπικής μελέτης των φαινομένων ...
Η Γερμανία ως χώρα προέλευσης τουριστών στην Ελλάδα - Προβλέψεις αφίξεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η Ελλάδα είναι μια χώρα που ο τουρισμός της αποτελεί βασικό πυλώνα της
ανάπτυξής της. Κάθε χρόνο την επισκέπτονται ολοένα και περισσότεροι τουρίστες,
συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση του ΑΕΠ, στην απασχόληση και στις ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανέγερσης τουριστικών καταλυμάτων στην νήσο Πάρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-09)
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανέγερσης πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας στη Μύκονο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-13)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η σκοπιμότητα ανέγερσης πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας στο νησί της Μυκόνου. Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της εργασίας, μελετάται σε βάθος η συμβολή του τουρισμού στο ΑΕΠ της ...
Οινοτουρισμός στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης οινοτουρισμός στην Τήνο»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στην επιλογή των
εναλλακτικών μορφών τουρισμού από όλο και περισσότερους ανθρώπους. Μια από
αυτές τις μορφές είναι και ο οινοτουρισμός, ο οποίος μπορεί να συμβάλει στην ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ξενοδοχειακής μονάδας στη Μάνη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Μία μελέτη σκοπιμότητας αποσκοπεί στην επίλυση ενός επιχειρηματικού προβλήματος καθώς περιλαμβάνει ενδελεχείς πληροφορίες σχετικά με όλα τα στοιχεία που δομούν μία επιχείρηση, από τον κλάδο δραστηριοποίησής της, τα προϊόντα ...
Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)
Υπό το πρίσμα της πολυδιάσπασης των παραδοσιακών μέσων και της διαρκούς ανάδυσης διαδραστικών - ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τη βαρύτητα που ...
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας στη πόλη των Ιωαννίνων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Πολιτικές τιμολόγησης & μάρκετινγκ - Η περίπτωση του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η τιμή είναι η μόνη παράμετρος του μείγματος μάρκετινγκ που προσφέρει έσοδα στην επιχείρηση, όλες οι υπόλοιπες συνεπάγονται κόστος, γι΄αυτό παίζει κύριο ρόλο στην επιβίωση, στην εδραίωση και την κυριαρχία της επιχείρησης ...