Search
Now showing items 1-10 of 324
Απαιτήσεις ή και ανάγκες αποτελεσματικής επικοινωνίας στα πλαίσια των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η αποτελεσματική επικοινωνία είναι υψίστης σημασίας στις επιχειρήσεις,
διαδραματίζοντας κρίσιμο ρόλο στην επίλυση προβλημάτων και στα συστήματα
διαχείρισης ποιότητας. Προωθεί μια κουλτούρα ενεργητικής ακρόασης,
ανατροφοδότησης ...
Ποιοτική αξιολόγηση κινητών φορητών υπηρεσιών η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ποιότητας
των φορητών κινητών υπηρεσιών για την περίπτωση της Ελλάδας που προσφέρει το
μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων - Ολική Ποιότητα με ...
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των οικιακών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται η ανάλυση του κλάδου της παραγωγής και εμπορίας οικιακών συσκευών, ενώ παρουσιάζεται αρχικά και η απαραίτητη αναφορά σε θεωρητικούς όρους και έννοιες της στρατηγικής που είναι σημαντικές ...
Η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα στη προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Ο τουρισμός είναι μια από τις κυριότερες βιομηχανίες στο κόσμο η οποία μπορεί να
προσφέρει πολλές θέσεις εργασίας στον πληθυσμό. Οι άνθρωποι λοιπόν που θα
ασχοληθούν με αυτό το επάγγελμα θα πρέπει να είναι ανοιχτόμυαλοι, ...
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : διερεύνηση των αντιλήψεων των φοιτητών για τα κριτήρια αξιολόγησης του αποτελεσματικού καθηγητή Πανεπιστημίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει εάν μεταβλητές όπως το φύλο
και το επίπεδο σπουδών των φοιτητών, επηρεάζουν το βαθμό σπουδαιότητας
σε 42 κριτήρια αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του καθηγητή ...
Σύγκριση μεθόδων αξιολόγησης προμηθευτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η εφαρμογή και χρήση μεθόδου αξιολόγησης και επιλογής προμηθευτή από τις επιχειρήσεις αποτελεί ένα πολυπαραγοντικό θέμα προς μελέτη. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη σύγκριση των μεθόδων πολυκριτηριακής αξιολόγησης των ...
Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)
Η εμπειρική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μετρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη νήσο Σάμο και να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας τω/ υπηρεσιών του κλάδου της ...
GMPS και συστήματα διαχείρισης ποιότητας στο φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Οποιαδήποτε πρόοδος της παραγωγικής διαδικασίας χρειάζεται την ψηφιοποίηση καθώς αποτελεί ένα βασικό βήμα στην ανάπτυξη της. Η διαδικασία της ψηφιοποίησης περιλαμβάνει τόσο την ευελιξία στις αλλαγές, τη βελτίωση της ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανασχεδίασης προϊόντος με στόχο τη βελτίωση της περιβαλλοντικής του ποιότητας με βάση το κύκλο ζωής του
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα τελευταία χρόνια έχει προκύψει ένα έντονο ενδιαφέρον παγκοσμίως και μία αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και μία συνεχής προσπάθεια για την εύρεση τρόπων και μεθόδων, με την ...
Βελτιστοποίηση επιχειρηματικής ροής ελληνικής επιχείρησης με βάση τις αρχές ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να πραγματευτεί την εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης
Ολικής Ποιότητας, σε μία υφιστάμενη επιχειρησιακή ροή ελληνικής επιχείρησης που
δραστηριοποιείται στον κλάδο της εμπορίας τροφίμων. ...