Search
Now showing items 1-10 of 69
Outsourcing marketing σε ελληνικές ΜμΕ: μία ποιοτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Ο ρόλος των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜμΕ), στην οικονομική ανάπτυξη και ευημερία μίας χώρας, είναι μεγάλος και σημαντικός. Οι επιχειρήσεις αυτές απασχολούν μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού, και συμμετέχουν δυναμικά ...
The relationship of equity risk factors and the business cycle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Τοποθέτηση (brand positioning) της Michelin στην αγορά της Ιαπωνίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-26)
Ο στόχος της έρευνας είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων της Michelin στην Ιαπωνία μέσω επανατοποθέτησης του brand στην τοπική αγορά.
Υιοθέτηση καινοτόμων θεραπειών στα χρόνια της κρίσης: ο ρόλος των κατευθυντήριων οδηγιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-26)
Είναι αλήθεια ότι οι κατευθυντήριες οδηγίες ορισμένες φορές είναι πολύπλοκες και εμφανίζουν μικρές ή και μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ τους. Η πολυπλοκότητα αυτή είναι αλήθεια ότι μπορεί να οδηγήσει σε σύγχυση.
Είναι ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση διαφημιστικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-26)
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο ναυτιλιακό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Industry 4.0: τρέχουσες εξελίξεις & εφαρμογή στον κλάδο των λευκών οικιακών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04-15)
Ο βιομηχανικός κλάδος μετά από τρεις τεχνολογικές επαναστάσεις αυτές της εκμηχάνισης (Industry 1.0), της μαζικής παραγωγής (Industry 2.0), και της αυτοματοποίησης (Industry 3.0) (DFKI, 2016) διανύει το 4ο στάδιο ανάπτυξής ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ τουριστικής επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-25)
Στόχος της παρούσας μελέτης περίπτωσης είναι να παρουσιάσει τον βέλτιστο τρόπο στρατηγικού μάνατζμεντ και τον κατάλληλο στρατηγικό σχεδιασμό για μια παραθεριστική ξενοδοχειακή μονάδα, της «Sun and Sea Eco Resort», στα ...
Εξελισσόμενες τεχνολογικές υποδομές και επιχειρηματική επίδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα αξιοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων και των νέων τεχνολογιών, όπως του cloud computing και των mobile εφαρμογών. Καθώς ...
Μετατοπίσεις καταναλωτικών αντιλήψεων για προϊόντα πολυτελείας και οι επιπτώσεις στις αγοραστικές συνήθειες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος έως και σήμερα σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό βαθμό κράτη, εταιρείες και πολίτες. Στην ...