Πλοήγηση Διατριβές ανά Επιβλέποντα "Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής"
Αποτελέσματα 46-64 από 64
-
Μαθηματικός Λαβύρινθος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Σκοπός της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός 3D Role Playing Game για παιδιά 6ης Δημοτικού, μέσα από το οποίο θα διασκεδάσουν, θα δοκιμαστούν σε ερωτήσεις Μαθηματικών και θα αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τον κόσμο των ... -
Μοντελοποίηση ασαφών συστημάτων με την χρήση δικτύων Petri
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα ασαφή σύνολα (π.χ. ψηλοί άνθρωποι, μεγάλοι αριθμοί) αποτελούν έναν αρκετά χρήσιμο τρόπο έκφρασης και μοντελοποίησης του πραγματικού κόσμου. Η ασαφής λογική αποτελεί μία κατηγορία λογικής στην οποία οι λογικές μεταβλητές ... -
Μορφοποίηση εικονικού περιβάλλοντος της αρχαίας Αθήνας με την κατασκευή κτιρίων και αγαλμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Η παρούσα διπλωματική αναφορά έχει ως στόχο την περιγραφή και τη δημιουργία ενός εικονικού περιβάλλοντος στην Αρχαία Αθήνα. Αυτή η σημαντική πόλη του αρχαίου κόσμου που γέννησε τη Δημοκρατία και κυριάρχησε στο εμπόριο, τον ... -
Παιχνίδι δράσεως εικονικών πρακτόρων στην πλατφόρμα REVE
(2012-07-23)Τα ευφυή εικονικά περιβάλλοντα είναι ένα νέο σχετικά επιστημονικό πεδίο, το οποίο συνδυάζει αρχές ανάπτυξης τρισδιάστατων γραφικών, τεχνητής νοημοσύνης και ευφυών πρακτόρων, αντιμετωπίζοντας ένα πλήθος προβλημάτων αναπαράστασης ... -
Παραγωγή συμπεριφοράς πρακτόρων με τη χρήση του μηχανισμού επιλογής ενέργειας POSH
(2012-06-08)Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η παραγωγή συμπεριφοράς ενός ευφυούς εικονικού πράκτορα με τη χρήση του μηχανισμού επιλογής ενέργειας POSH στο περιβάλλον του Unreal Tournament 2004. Ένας ευφυής εικονικός πράκτορας είναι η ... -
Πρόβλεψη αστάθειας σε ανταλλακτήρια με μηχανική μάθηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Η παρούσα εργασία έχει σαν αντικείμενο την μελέτη της συμπεριφοράς των εφαρμογών μηχανικής μάθησης στο περιβάλλον των ανταλλακτηρίων χρηματιστηριακών προϊόντων. Για την εκπόνηση της εργασίας έγινε ανάπτυξη αλλά και εκτέλεση ... -
Προηγμένη ανάπτυξη και σχεδιασμός ηλεκτρονικών παιχνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Είναι γεγονός ότι από την εποχή που δημιουργήθηκαν τα βιντεοπαιχνίδια εως και σήμερα, έχει αλλάξει η ζωή πολλών ανθρώπων. Έτσι λοιπόν κάποιος καταφεύγει στην ενασχόληση με αυτά σε μια πληθώρα καταστάσεων, όπως για ... -
Σημασιολογικά δίκτυα και εφαρμογές
(2013-04-11)Ο Παγκόσμιος Ιστός τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει κατά πολύ τον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους αλλά και τον τρόπο με τον οποίο διευθύνονται οι επιχειρήσεις. Σαν επέκταση του παγκόσμιου ιστού εμφανίζεται ... -
Συμπεριφορά ευφυών πρακτόρων χρησιμοποιώντας ενισχυτική μάθηση μέσω του εργαλείου ML-Agents της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11) -
Συνθετική κίνηση εικονικών πρακτόρων για το ευφυές εικονικό περιβάλλον REVE Worlds
(2012-05-28)Ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός εικονικού πράκτορα είναι ένα πολυσύνθετο πρόβλημα το οποίο ερευνάται εδώ και χρόνια. Όταν ένας πράκτορας σε ένα εικονικό περιβάλλον έχει ανθρώπινη μορφή, μεγάλο ρόλο στη ρεαλιστική ... -
Συστήματα προσδιορισμού θέσης σε εσωτερικούς χώρους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Από την αρχή της παρουσίας πάνω στη Γη, ο άνθρωπος ήθελε να γνωρίζει τη θέση του και τον προσανατολισμό του. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποίησε μεθόδους που μπορούσε να κατανοήσει σε κάθε στάδιο της εξέλιξής του. Από την ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος «Καταγραφή εξοπλισμού πληροφορικής»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος της Πληροφορικής (ΜΠΠΛ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ») του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την επίβλεψη, καθοδήγηση και υποστήριξη του καθηγητή Κυρίου Παναγιωτόπουλου ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός 2D παιχνιδιού ρόλων (RPG) σε πλατφόρμα Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός 2D παιχνιδιού ρόλων (Role-Playing Games, RPGs) με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού C# στο περιβάλλον του Microsoft Visual Studio 2017 ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση αυτοκατευθυνόμενου οχήματος με ανίχνευση λωρίδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της κατασκευής ενός αυτοκατευθυνόμενου οχήματος, που ανιχνεύει και ακολουθεί μία λωρίδα. Επί της ουσίας, αποτελεί μία προσπάθεια σύζευξης κατάλληλου υλικού και λογισμικού ούτως ... -
Τεχνητή οικονομία σε ένα ευφυές εικονικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Σε αυτήν την μεταπτυχιακή διατριβή δημιουργούμε έναν ευφυή εικονικό κόσμο που δίνει υπόσταση σε μια τεχνητή οικονομία. Ο εικονικός κόσμος κατοικείται από ευφυείς πράκτορες, οι οποίοι προκειμένου να ικανοποιήσουν κάποιες ... -
Το πέρασμα από τον φυσικό κόσμο στην εικονική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Η μεταπτυχιακή αυτή διατριβή χωρίζεται σε 2 σκέλη. Το πρώτο σκέλος αφορά την δημιουργία ενός τρισδιάστατου μοντέλου από οποιοδήποτε αντικείμενο θα μπορούσαμε να έχουμε στα χέρια μας. Το δεύτερο σκέλος αφορά την χρήση αυτού ... -
Υλοποίηση Πυραμίδας των αναγκών του Μάσλοου σε εικονικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Η συγκεκριμένη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας, είναι μια Μεταπτυχιακή Διατριβή στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο τμήμα Προηγμένων Συστημάτων για την κατεύθυνση Ευφυή Συστήματα Επικοινωνίας ... -
Χρήση εξελικτικών αλγορίθμων για την εκπαίδευση Τεχνητών Νευρωνικών Δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει εξελικτικές τεχνικές για την εκπαίδευση Τεχνητών Νευρωνικών Δικτύων (ΤΝΔ). Με τον όρο εξελικτική τεχνική αναφερόμαστε σε μια υποκατηγορία των μετα - ευριστικών τεχνικών. Οι εξελικτικοί ... -
Χωρική μνήμη και GOAP: μια ρεαλιστική προσέγγιση στην πλοήγηση πρακτόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Συνήθως, όταν εφαρμόζουμε αλγόριθμους συντομότερης διαδρομής, θέλουμε απλά να βρούμε τη συντομότερη διαδρομή από τη θέση ενός πράκτορα στη θέση ενός στόχου. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει ακριβώς έτσι στην πραγματικότητα. ...