Πλοήγηση Διατριβές ανά Επιβλέποντα "Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής"
Αποτελέσματα 21-40 από 63
-
Δημιουργία ενός πράκτορα ΤΝ με ανθρώπινη συμπεριφορά, χρήσημοποιώντας την ιεραρχία των αναγκών του Maslow και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού δράσης με προσανατολισμό το στόχο (GOAP) στη μηχανή της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ανάγκη είναι κάτι που είναι απαραίτητο προκειμένου να ζήσει ένας οργανισμός μία υγιή ζωή. Οι άνθρωποι, όντας τα πιο έξυπνα ζώα, σύμφωνα με τα ανθρώπινα πρότυπα, έχουν πολύ πιο περίπλοκη ιεραρχία αναγκών από άλλα πλάσματα. ... -
Δημιουργία μιας εκπαιδευτικής πλατφόρμας φοιτητή - καθηγητή, χρησιμοποιώντας το Visual Studio με γλώσσα προγραμματισμού C# και το νευρωνικό δίκτυο για την επίδοση του φοιτητή για το οποίο χρησιμοποιήθηκε η Python
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Αρχικά, η πτυχιακή εργασία με τίτλο: Εκπαιδευτική πλατφόρμα είναι μια εφαρμογή βασισμένη σε τρεις γλώσσες προγραμματισμού, τις οποίες διδάχτηκα στην διάρκεια των μεταπτυχιακών μου σπουδών. Για την δημιουργία αυτής της ... -
Δημιουργία προσομοιωτή φάρμας αλληλεπίδρασης παίκτη-ζώου χρησιμοποιώντας έξυπνους πράκτορες ΤΝ που χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς στη μηχανή Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ακόλουθη μεταπτυχιακή διατριβή, υλοποιεί έξυπνα ζώα με τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς. Αυτή η υλοποίηση έγινε μέσω της μηχανής Unity σε ένα περιβάλλον που προσομοιάζει παιχνίδι, ... -
Διαδικαστική δημιουργία πόλης, προσομοίωση κοινωνίας και χρήση του μοντέλου OCEAN σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο τη κατασκευή μιας πόλης η οποία έχει δημιουργηθεί διαδικαστικά με τη χρήση δυναμικών μεθόδων κατασκευής. Με την βοήθεια της πλατφόρμας ανάπτυξης Unity3D, θα γίνει η προσομοίωση των ... -
Διαδικτυακός γεννήτορας επεξεργασίας πολλαπλών ERP συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-02)Σήμερα, σε ανάθεση με την προηγούμενη δεκαετία, το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων σης ανεπτυγμένες χώρες χρησιμοποιούν κάποιο πληροφοριακό σύστημα. Πλέον, μία από τις καινούργιες πληροφοριακές απαιτήσεις των εταιριών, ... -
Διεπαφή χρήστη για αναγνώριση και παρακολούθηση αντικειμένων σε βίντεο μικροσκοπίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η παρούσα διπλωματική στόχο έχει την ανάπτυξη ενός εργαλείου διεπαφής, πληρώντας όσο το δυνατόν περισσότερες από τις αρχές σχεδιασμού συστημάτων διεπαφής παρέχοντας τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία χρήσεις. Λαμβάνοντας υπόψιν ... -
Διερεύνηση δυνατοτήτων Vuforia και Unity για ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Δημιουργήθηκε παιχνίδι όπου ο παίκτης καλείται να αντιμετωπίσει σε μάχη στρατηγικής ηλεκτρονικό αντίπαλο. Ονομάζεται μάχη στρατηγικής, διότι ο παίκτης καλείται να διαλέξει ανάμεσα σε επιλογές κινήσεων, με σκοπό ... -
Έξυπνο σύστημα διαχείρισης λειτουργιών πανεπιστημίου και ηλεκτρονικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Ένα έξυπνο σύστημα για τη διαχείριση της σωστής λειτουργίας ενός πανεπιστημίου. Περιέχει τέσσερις διαφορετικές ομάδες χρηστών: Φοιτητής, Δάσκαλος, Γραμματεία και Διαχειριστής Συστήματος. Παρέχει διαφορετικές λειτουργίες ... -
Εικονική πραγματικότητα και διαδίκτυο : εφαρμογή τρισδιάστατου γυμναστηρίου ενσωματωμένη σε ιστοσελίδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Η εικονική πραγματικότητα με απλά λόγια είναι η εξομοίωση ενός πραγματικού ή φανταστικού περιβάλλοντος το οποίο μπορεί να βιώσει ο χρήστης στις τρείς διαστάσεις του πλάτους του ύψους και του βάθους. Η εικονική πραγματικότητα ... -
Εκπαίδευση ευφυών πρακτόρων μέσω τεχνικών ενισχυτικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Οι συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης επηρεάζουν σχεδόν όλα τα νέα προϊόντα της τεχνολογίας, καθώς και τις προσδοκίες των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Η παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη και χρήση ... -
Εκπαίδευση μαθητών της Γ' Λυκείου ΕΠΑΛ, στον προγραμματισμό των Η/Υ, με τη χρήση του Scratch, σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο εκπαίδευσης σε γλώσσα προγραμματισμού Pascal = Teaching computer programming to 3rd grade vocational lyceum students, using Scratch, in relation to traditional teaching, using the Pascal programming language
(2015-03-17)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μία πιλοτική μελέτη παράλληλης εκπαίδευσης μαθητών της Γ΄τάξης, ΕΠΑΛ, στο μάθημα ¨Προγραμματισμός Υπολογιστών¨, με αξιοποίηση του εργαλείου Scratch και του συμβατικού τρόπου διδασκαλίας. Ο ... -
Εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα μεταπτυχιακή μελέτη ερευνήθηκαν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Εκπαιδευτικές εφαρμογές, ορίζονται οι εφαρμογές οι οποίες υλοποιούνται με σκοπό να μεταδώσουν γνώση για οποιοδήποτε θέμα, ... -
Επίλυση του προβλήματος του πλανόδιου πωλητή με τη χρήση γενετικών αλγορίθμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται το πρόβλημα του πλανόδιου πωλητή και γίνεται επίλυσή του με τη χρήση γενετικών αλγορίθμων. Το πρόβλημα είναι η ελαχιστοποίηση της διαδρομής που πρέπει να ακολουθήσει ένας πλανόδιος πωλητής, ... -
Εργαλείο περιήγησης στο εσωτερικό του ανθρώπινου σώματος με την χρήση εικονικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός εικονικού περιβάλλοντος που θα εξομοιώνει την λειτουργία μιας μίκρο-ρομποτικής συσκευής στον ανθρώπινο ιστό και συγκεκριμένα εντός του κυκλοφορικού συστήματος. ... -
Εύρεση μονοπατιού ευφυών πρακτόρων στη πλατφόρμα της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Περιγραφή της διαδικασίας κατασκευής ενός ευφυούς πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης σε προσωπικό υπολογιστή, στην πλατφόρμα κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών Unity, ο οποίος μπορεί να βρίσκει μονοπάτι προς ένα στόχο, σε τρισδιάστατο ... -
Ευφυείς πράκτορες με συναισθήματα: υλοποίηση μηχανισμού με βάση το μοντέλο ALMA στην πλατφόρμα REVE Worlds
(2014-03-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί τη δημιουργία ευφυών εικονικών πρακτόρων με συναισθηματική συμπεριφορά. Η ενσωμάτωση συναισθημάτων σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας είναι απαραίτητη εάν επιθυμείται προσομοίωση ... -
Ευφυείς πράκτορες σε εικονικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)Τα εικονικά περιβάλλοντα είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη περιοχή με πολλές και ενδιαφέρουσες εφαρμογές σε διάφορους τομείς, όπως η εκπαίδευση, η διασκέδαση και η προσομοίωση. Ένα σημαντικό τμήμα των εικονικών περιβαλλόντων ... -
Ευφυής αλληλεπίδραση Java - Prolog
(2013-03-01)Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η προσπάθεια απεικόνισης και κατανόησης ενός τρισδιάστατου περιβάλλοντος με τις σύγχρονες τεχνολογίες. Οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της εκπόνησης είναι ... -
Εφαρμογή Reve World Designer - Επιλογή τρισδιάστατου αντικειμένου για τη σύνθεση εικονικών κόσμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν η συμβολή στην ανάπτυξη ενός γραφικού περιβάλλοντος, μιας εφαρμογής, με στόχο την επεξεργασία και επιλογή κατάλληλων τρισδιάστατων αντικειμένων για την σύνθεση εικονικών ... -
Εφαρμογή Reve World Designer : σχεδίαση εικονικών κόσμων για την πλατφόρμα REVE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάπτυξη ενός γραφικού περιβάλλοντος σχεδιασμού εικονικών κόσμων για την πλατφόρμα REVE, η οποία επιτρέπει την ανάπτυξη ευφυών εικονικών περιβαλλόντων. Τα ευφυή ...