Search
Now showing items 1-10 of 466
Ο συνδυασμός γνώσεων πληροφορικής και διοίκησης επιχειρήσεων στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-23)
Η απόκτηση ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης πληροφοριών και λήψης αποφάσεων από τα κορυφαία στελέχη των οργανισμών είναι ζωτικής σημασίας γι’ αυτούς. Αν τα στελέχη τους κατανοούν τις δυνατότητες της πληροφοριακής ...
Αξιολόγηση και αποτίμηση εταιρειών τυχερών παιχνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-29)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη και η ανάλυση της διαχρονικής εξέλιξης των χρηματοοικονομικών καταστάσεων των εταιρειών τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα για την πενταετία 2013-2017. Η χρηματοοικονομική ανάλυση ...
Προσδιοριστικοί παράγοντες χρηματοοικονομικής μόχλευσης μελέτη εισηγμένων εταιριών Ελλάδας και Ιταλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι διττός: πρώτον η εύρεση των κυριότερων παραγόντων που επηρεάζουν την χρηματοοικονομική μόχλευση και γενικότερα την κεφαλαιακή διάρθρωση εισηγμένων εταιριών στην Ελλάδα και στην Ιταλία ...
Σύγχρονες μέθοδοι προσδιορισμού των σταθερών δαπανών στη λογιστική κόστους : εφαρμογή σε βιομηχανικούς κλάδους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Ένα πολύ σημαντικό θέμα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις είναι η έγκυρη και αποτελεσματική καταγραφή των δαπανών τους. Ειδικότερα στις μέρες μας, η διαχείριση του σταθερού κόστους έχει γίνει υψίστης σημασίας ...
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ...
Σύγκριση παραδοσιακού - ψηφιακού μάρκετινγκ και πως αυτά έχουν επηρεάσει διαχρονικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-28)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την σύγκριση του παραδοσιακού μάρκετινγκ με το ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτά επιδρούν στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Προκειμένου να γίνει η σύγκριση αυτή ...
Αποτίμηση & χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου υλικά κατασκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Τα τελευταία έτη ο κλάδος των Υλικών Κατασκευών έχει μεταβληθεί σημαντικά τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, ενώ η κρίση του 2008 σηματοδότησε τις εξελίξεις στον κλάδο σημαντικά. Η μεταβολή της ζήτησης και της ...
Ανάλυση απόδοσης μετοχών του κατασκευαστικού κλάδου σε ευρωπαϊκές χώρες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε να εφαρμοστεί το μοντέλο αποτίμησης κεφαλαιακών στοιχείων (CAPM) σε μετοχές του κατασκευαστικού κλάδου, ενός κλάδου που αποτελεί πυλώνα της οικονομίας κάθε χώρας. Στο πρώτο ...
Σύστημα διαχείρισης ασφάλειας τροφίμων ISO 22000 για την τυροκόμηση τυριού φέτας Π.Ο.Π
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνηθεί, πώς μπορεί να εφαρμοστεί ένα σύστημα διαχείρισης της ασφάλειας τροφίμων, ISO/22000, σε μια μικρομεσαία επιχείρηση. Η διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε παράλληλα ...
Ανάλυση και αξιολόγηση των νοσοκομείων Ιατρικό Κέντρο Αθηνών Α.Ε.– Ομίλου Ιασώ για τα έτη 2018-2019-2020
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-28)
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση του κλάδου της υγείας στην Ελλάδα και ειδικότερα του ιδιωτικού τομέα, καθώς και δύο εκ των κορυφαίων νοσοκομειακών μονάδων της χώρας, του Ομίλου Ιασώ και του Ιατρικού Κέντρου ...