Search
Now showing items 1-10 of 576
Εξαγωγικό πλάνο marketing καινοτόμου βιομηχανικού προϊόντος : ο ρόλος των εισαγωγών διανομέων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η Στρατηγική marketing είναι η διαδικασία με την οποία η επιχείρηση αποφασίζει τη
διάθεσή των πόρων ώστε να πετύχει και διατηρήσει το ανταγωνιστικό της
πλεονέκτημα.
Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε ...
Στρατηγικές ανάπτυξης της εταιρείας παροχής υπηρεσιών υγείας "Μεσογειακό Κέντρο Διακοπών και Αιμοκάθαρσης Α.Ε."
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)
Η χρόνια νεφρική ανεπάρκεια αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα αναδυόμενα προβλήματα δημόσιας υγείας παγκοσμίως στις αυγές του 21ου αιώνα. Ανήκει στην κατηγορία των μη λοιμωδών χρόνιων νοσημάτων, όπως η υπέρταση, ο διαβήτης ...
Αξιολόγηση βιωσιμότητας νέας επένδυσης μονάδας παραγωγής προϊόντων σοκολάτας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Η διαχείριση των σχέσεων μεταξύ των τραπεζών και των πελατών σε περιόδους έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η Διπλωματική εξετάζει τον τρόπο που επηρεάστηκαν και διαμορφώθηκαν οι σχέσεις των τραπεζών με τους πελάτες κατά τη διάρκεια της κρίσης καθώς και τον τρόπο που οι ελληνικές τράπεζες διαχειρίστηκαν την αλλαγή στις σχέσεις ...
Πρόβλεψη των γεννήσεων / θανάτων στην Ελλάδα και οι οικονομικές επιπτώσεις της μεταβολής του πληθυσμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται και εφαρμόζονται ένα πλήθος διαφορετικών μεθόδων πρόβλεψης των γεννήσεων και των θανάτων του συνολικού πληθυσμού της Ελλάδας. Η εφαρμογή των μεθόδων αυτών λαμβάνει χώρα την ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση φαρμακευτικών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μία προσπάθεια εφαρμογής της θεωρίας της ανάλυσης των λογιστικών καταστάσεων των 10 μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου των φαρμάκων βάσει του κύκλου εργασιών τους.
Ειδικότερα, ...
Το ψηφιακό ταξίδι του ασθενούς στο διαδίκτυο. Ο ρόλος της φαρμακοβιομηχανίας και προτάσεις μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τα καίρια σημεία του ψηφιακού ταξιδιού του ασθενούς στην Ελλάδα, τον ρόλο της φαρμακοβιομηχανίας στη βελτιστοποίηση του καθώς και προτάσεις μάρκετινγκ του φαρμάκου μέσω της μεθόδου ...
Συγχώνευση μονάδων και επιπτώσεις. Διεθνής έρευνα και ελληνική εμπειρία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-18)
Η οικονομική δραστηριότητα μιας χώρας καθημερινά, τόσο της
Ελλάδας όσο και των υπολοίπων χωρών της ευρωπαϊκής και διεθνούς
επικράτειας, διακρίνονται για τον συνεχή ρυθμό αλλαγών στις
αποφάσεις και στις στρατηγικές που ...
Η επίδραση των προτύπων ESG στην εταιρική εικόνα και κοινωνική αντίληψη των ελληνικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-22)
Η εργασία επικεντρώνεται στην επίδραση των προτύπων ESG (Environmental, Social, Governance) στην εταιρική εικόνα και κοινωνική αντίληψη των ελληνικών επιχειρήσεων, αναδεικνύοντας τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης και της ...
Η αποδοχή των γενόσημων φαρμάκων από τους ασθενείς στην Ελλάδα και οι πολιτικές συγκράτησης της φαρμακευτικής δαπάνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Στην Ελλάδα, όπως και σε παγκόσμιο επίπεδο, η γήρανση του πληθυσμού σε συνδυασμό με την κατανάλωση νέων, ακριβότερων φαρμάκων οδηγούν σε αύξηση της φαρμακευτικής δαπάνης. Οι πολιτικές συγκράτησης του φαρμακευτικού κόστους ...










