Search
Now showing items 1-10 of 2054
Η επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση
των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το
φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι ...
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση μονάδας παραγωγής, επεξεργασίας και εμπορίας ξηρών καρπών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007-11)
Η ίδρυση μονάδας τυποποίησης και συσκευασίας ξηρών καρπών αποτελεί αντικείμενο της συγκεκριμένης μελέτης σκοπιμότητας, Η ίδρυση μονάδας παραγωγής και εμπορίας ξηρών καρπών, η οποία πρόκειται να εγκατασταθεί στη ΒΙ.ΠE ...
Ρήτρες εχεμύθειας και μη ανταγωνισμού και αθέμιτος ανταγωνισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03-10)
Στην παρούσα εργασία οριοθετούνται οι έννοιες των ρητρών εχεμύθειας και μη ανταγωνισμού, τα κοινά σημεία και οι διαφορές τους, αποσαφηνίζονται οι προϋποθέσεις σύμφωνα με τις οποίες οι ρήτρες είναι έγκυρες και κυρίως το ...
Διερεύνηση της δυνατότητας λειτουργίας υδατοδρομίου στο Λαύριο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Βιώσιμος τουρισμός στην Σίφνο : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)
Οι συγκεντρώσεις των επιχειρήσεων υπό το πρίσμα του δικαίου του ανταγωνισμού. Η περίπτωση Olympic / Aegean
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο : «Οι συγκεντρώσεις των επιχειρήσεων υπό το
πρίσμα του δικαίου του ανταγωνισμού. Η περίπτωση Olympic/Aegean», θα εξετασθεί το ζήτημα
των συγκεντρώσεων των επιχειρήσεων τόσο από ...
Διερεύνηση απόψεων πελατολογίου και δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης διερευνώνται οι προτιμήσεις των καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές τους επιλογές. Σκοπός της μελέτης είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών στον ...
Η εφαρμογή του στρατηγικού μάνατζμεντ στον κλάδο της ενοικίασης σκαφών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η πτυχιακή εργασία σχετίζεται με τον κλάδο της ενοικίασης σκαφών και με τον τρόπο επιρροής του στρατηγικού μάνατμεντ σε αυτόν. Για την επίτευξη του σκοπού δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο και πραγματοποιηθήκε έρευνα πεδίου, ...
Η προστιθέμενη αξία ενός mega cultural event σε έναν ώριμο τουριστικό προορισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11-24)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, με έμφαση στις πολιτισμικές εκδηλώσεις και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού και την προστιθέμενη αξία που ...
Καινοτομία και δημιουργία αγοραστικής απόφασης: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-01-25)
Στη σημερινή εποχή, ο παγκόσμιος ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο απαιτητικός για τις επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ως κύριο σκοπό, τη μέγιστη κερδοφορία. Έτσι για να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση, είναι αναγκαίο να βρεθούν ...