Search
Now showing items 1-10 of 44
Μελέτη σκοπιμότητας για την δημιουργία μονάδας διαλογής και συσκευασίας οπωροκηπευτικών στον νομό Ηρακλείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)
Η εκπόνηση της μελέτης σκοπιμότητας έγινε μέσα στα πλαίσια της προσπάθειας του κύριου Α. Παπαδάκη για την διερεύνηση της προσφοράς που θα είχε η δημιουργία ενός διαλογητήριου - συσκευαστηρίου στην ανταγωνιστικότητα, την ...
Η ενσωμάτωση συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης κατά EMAS σε συστήματα διασφάλισης ποιότητας κατα ISO 9001: μεθοδολογία και στρατηγική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα εργασία έγινε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΜΙΙΣ.ΔΟΠ) του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει την ενδεικνυόμενη μεθοδολογία και στρατηγική ...
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ...
Κοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα ...
"Συν-ανταγωνισμός": η εφαρμογή της θεωρίας παιγνίων στη στρατηγική των επιχειρήσεων - Θεωρητική προσέγγιση και μελέτη περίπτωσης από τη βιομηχανία των ηλεκτρονικών παιγνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)
Σύμφωνα με το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο, οι επιχειρήσεις δημιουργούν αξία στο εσωτερικό τους, μετατρέποντας εισροές σε εκροές, κατά μήκος μιας αλυσίδας που εκτείνεται από τον προμηθευτή μέχρι τον τελικό πελάτη. ...
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ...
Σχεδίαση για το περιβάλλον. Περίπτωση σχεδίασης σε βιομηχανία βερνικοχρωμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)
Σε μια παραδοσιακή παραγωγική διαδικασία ενός προϊόντος, ο υπεύθυνος σχεδίασης του προϊόντος λάμβανε υπόψη του μόνο τη διαθεσιμότητα και την τιμή ενός υλικού και όχι τη σχέση - επίδραση αυτού και της διαδικασίας παραγωγής ...
Ευρωπαϊκός δείκτης ικανοποίησης πελατών & έρευνα εφαρμοζόμενης πολιτικής ποιότητας στις ελληνικές τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-04)
Η έρευνα ικανοποίησης αποτελεί ένα από τα εξελισσόμενα πεδία της έρευνας μάρκετινγκ. Οι ικανοποιημένοι πελάτες προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια υπόσχεση για αυξήσεις των κερδών τους και μείωση των λειτουργικών κοστών τους. ...
Κοινωνική συνεισφορά των επιχειρήσεων - προσεγγίσεις στην ελληνική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-07)
Η σχέση κοινωνίας - επιχείρησης είναι δυναμική. Η επιβίωση της επιχείρησης μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο ευρύτερο περιβάλλον της εξαρτάται από την δυνατότητα της να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες συνθήκες. Στην εργασία ...
Δημιουργία και ανάπτυξη επιχειρησιακού οράματος σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)
Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μία φιλοσοφία η οποία τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ως ο μόνος δρόμος που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους. Η έννοια του οράματος ...