Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 44
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : διερεύνηση των αντιλήψεων των φοιτητών για τα κριτήρια αξιολόγησης του αποτελεσματικού καθηγητή Πανεπιστημίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει εάν μεταβλητές όπως το φύλο
και το επίπεδο σπουδών των φοιτητών, επηρεάζουν το βαθμό σπουδαιότητας
σε 42 κριτήρια αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του καθηγητή ...
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)
Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ...
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση μονάδας παραγωγής, επεξεργασίας και εμπορίας ξηρών καρπών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007-11)
Η ίδρυση μονάδας τυποποίησης και συσκευασίας ξηρών καρπών αποτελεί αντικείμενο της συγκεκριμένης μελέτης σκοπιμότητας, Η ίδρυση μονάδας παραγωγής και εμπορίας ξηρών καρπών, η οποία πρόκειται να εγκατασταθεί στη ΒΙ.ΠE ...
Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)
Η εμπειρική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μετρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη νήσο Σάμο και να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας τω/ υπηρεσιών του κλάδου της ...
Συστήματα μέτρησης της επιχειρηματικής απόδοσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Ο κύριος κορμός της εργασίας αυτή χωρίζεται στα παρακάτω μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται αναλυτικά η ανάγκη μετρήσεων επιχειρηματικής απόδοσης, η χρήση των μετρήσεων σε οικονομικές και μη οικονομικές παραμέτρους. ...
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ...
Ανάπτυξη προτύπου συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης για ένα γενικό ελληνικό νοσοκομείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στην παρούσα εργασία επιλέχθηκε ο χώρος των υπηρεσιών υγείας ως η βασική περιοχή μελέτης, επειδή είναι ένα σαφές δείγμα στο οποίο ο παροχέας υπηρεσιών μπορεί να ασκήσει or μαντική επίδραση στην ποιότητα του περιβάλλοντος. ...
Σύγκριση του περιβαλλοντικού προτύπου ISO 14001 και του κανονισμού ΕΜΑS μεταξύ τους και με το πρότυπο ISO 9000 και η εμπειρία από την εφαρμογή τους σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η προστασία του περιβάλλοντος, μείζον θέμα της εποχής μας, τείνει να εξελιχθεί και σε σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της ζήτησης στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ο σημερινός καταναλωτής συνυπολογίζει στις επιλογές του ...
Η συμβολή της πληροφορικής στην εφαρμογή συστήματος διαχείρησης του περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Τα περιβαλλοντικά θέματα και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις κάθε οικονομικής και περιβαλλοντικής δραστηριότητας αποτελούν στη σύγχρονη εποχή μας ζητήματα υψηλής σημασίας, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τη συνεχή ανάπτυξη της ...
Κοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα ...