Search
Now showing items 1-10 of 1007
Αξιολόγηση της οικολογικής σήμανσης σε προϊόντα του πρωτογενούς τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Ψηφιακός μετασχηματισμός τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04-18)
Τα ξενοδοχεία πρέπει να προχωρήσουν σε ψηφιακό μετασχηματισμό προκειμένου να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και την εμπειρία των πελατών τους, καθώς και να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα μεταβαλλόμενο και ...
Ατμοσφαιρικές εκπομπές από την ναυτιλία στους λιμένες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις ατμοσφαιρικές εκπομπές της ναυτιλίας και πιο συγκεκριμένα των πλοίων στους λιμένες. Η ατμοσφαιρική ρύπανση από τα πλοία αποτελεί ένα μείζων ζήτημα, μιας και λόγω των τωρινών περιστάσεων, ...
Συγκριτική εκτίμηση κύκλου ζωής μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων με τη χρήση του Ecodesign Pilot
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07-25)
Μεταξύ των διαφόρων ειδών μπαταριών, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου (Li-ion) εμφανίζονται παγκοσμίως ως οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες μπαταρίες, λόγω των πολλαπλών εφαρμογών τους στην βιομηχανία των ηλεκτρονικών και των οχημάτων ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση νέας μονάδας παραγωγής αθλητικού ρουχισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η εξής μελέτη διεκπεραιώθηκε με σκοπό την δημιουργία μιας βιοτεχνίας παραγωγής και πώλησης αθλητικού ρουχισμού υψηλής ποιότητας και απόδοσης, με την δυνατότητα ψηφιακής εκτύπωσης κάθε είδους χρώματος, σχεδίου και μοτίβου ...
Προθυμία πληρωμής για τη χρήση του υδροπλάνου ως μέσου μεταφοράς : εφαρμογή στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)
Με τη ψήφιση του νόμου Ν. 4663/20 ξεκίνησε και πάλι η αδειοδότηση υδατοδρομίων στη χώρα μας. Το νέο νομοθετικό πλαίσιο ρυθμίζει εκ νέου τις διαδικασίες ίδρυσης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης των υδατοδρομίων, τόσο για ...
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στον φαρμακευτικό κλάδο και οι καμπάνιες / εκστρατείες ευαισθητοποίησης ασθενειών ως μέσο προώθησης των φαρμακευτικών εταιρειών : ανάλυση μελέτης περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η εν λόγω διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον ρόλο του μάρκετινγκ, εξετάζοντας τα σημαντικότερα ζητήματα γύρω από αυτόν τον τομέα, ο οποίος είναι πλήρως συνδεδεμένος με τη ομαλή λειτουργία του φαρμακευτικού κλάδου. Το ...
Σχεδίαση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος ψηφιακής μάθησης για την αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) στους νοσηλευτές χειρουργείων ιδιωτικής κλινικής, μετά από διερεύνηση των αναγκών τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση ενός προγράμματος ψηφιακής μάθησης με στόχο την αντιμετώπιση του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) στους νοσηλευτές χειρουργείων. Η επαγγελματική ...
Οικογενειακές ναυτιλιακές επιχειρήσεις και διαδοχή στην ηγεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Το θέμα της παρούσας διπλωματικής είναι «Οικογενειακές Ναυτιλιακές Επιχειρήσεις Και Διαδοχή Στην Ηγεσία» και σκοπός της είναι να εξετάσει την διαδοχή στις Ελληνικές Ναυτιλιακές επιχειρήσεις της χώρας μας.
Είναι αναντίρρητο ...