Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 324
Ποιότητα στη φαρμακευτική βιομηχανία: η περίπτωση των εργαλείων σχεδιασμού προϊόντων και υπηρεσίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07)
Ο όρος φαρμακευτική βιομηχανία ουσιαστικά εμφανίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα µε την παρασκευή και την ευπορία της ασπιρίνης από την εταιρεία Bayer. Από τότε η φαρμακοβιομηχανία στηρίχθηκε ουσιαστικά στην ανακάλυψη νέων ...
Η επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση
των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το
φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση : η περίπτωση του κλάδου μεταλλικών κατασκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10-25)
Με την παρούσα εργασία πραγματοποιείται χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα μεταλλικών κατασκευών, και πιο συγκεκριμένα στο κομμάτι των κατασκευών πρατηρίων υγρών καυσίμων με τη ...
Διαχείριση πιστωτικού κινδύνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)
Ανάλυση του φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης: προοπτικές ανάπτυξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-02)
Από το 2009 μέχρι και σήμερα γίνεται μια σημαντική προσπάθεια για την οικονομική αναπροσαρμογή της χώρας, την αποφυγή της χρεοκοπίας και της εξόδου από την ΕΕ. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια αρκετοί βιομηχανικοί και εμπορικοί ...
Η ηλεκτρονική τραπεζική ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)
Η ηλεκτρονική τραπεζική συνίσταται από δύο διαστάσεις, οι οποίες θα αναλυθούν στην παρούσα εργασία. Η διάσταση της ηλεκτρονικής υπονοεί τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας, οι οποίες έχουν καθορίσει την οικονομία ...
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ...
Εταιρική διακυβέρνηση : η στάση του Έλληνα καταναλωτή. Case study DIAGEO Hellas
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, που νοηματικά έπεται της διατύπωσης του Κώδικα Επιχειρηματικής Ηθικής και των Αρχών Εταιρικής Διακυβέρνησης των οποίων είναι μέρος, με στόχο να ...
Project management methodology and tools
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Στην παρούσα εργασία γίνεται παρουσίαση της επιστήμης της Διαχείρισης Έργου (Project Management). Μέσα από τους ορισμούς του έργου (Project), της Διαχείρισης και του Διαχειριστή Έργου (Project Manager) δίνεται μία πρώτη ...
Η συμβολή των τραπεζών στην χρηματοδότηση της οικονομίας με έμφαση το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο από το 2000 έως σήμερα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Στην παρούσα εργασία καταδεικνύεται πως το χρηματοπιστωτικό σύστημα της κάθε χώρας επηρεάζει την συνολική οικονομία μέσω της μεταφοράς ρευστότητας από τις πλεονασματικές στις ελλειμματικές μονάδες. Στις τελευταίες μάλιστα ...