Search
Now showing items 1-10 of 28
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ...
Η οδηγία 85/374/ΕΟΚ για την ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα ως παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας και της ασφάλειας των κυκλοφορούντων στην ευρωπαϊκή αγορά προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ο αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η αξιολόγηση της συμβολής της Οδηγίας 85/374/ΕΟΚ στην προστασία των καταναλωτών και στη βελτίωση του επιπέδου ποιότητας και ασφάλειας των κυκλοφορούντων στην ευρωπαϊκή αγορά ...
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού επιχειρείν Β2Β (Business to business) σε ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Κάθε επιχείρηση είναι αναγκαίο να κάνει μελέτη πριν πάρει οποιαδήποτε απόφαση για αλλαγή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης, προκειμένου να διαπιστώσει το αποτέλεσμα μιας αλλαγής αλλά και τον τρόπο που θα το κάνει, ...
Αναζήτηση επιχειρηματικής αριστείας εφαρμογή μοντέλου EFQM στον ΟΤΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε ένα αυξανόμενης σημασίας θέμα Διοίκησης των επιχειρήσεων, το Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διοίκησης της Ποιότητας (EFQM) και εφαρμογή του Μοντέλου στον Οργανισμό ...
Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου, με έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες: η περίπτωση ξενοδοχείου στη Μόσχα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα έντονος και αναμένεται να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον. Για να μπορέσουν λοιπόν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να λειτουργήσουν αποτελεσματικά χρειάζονται ...
Ανάπτυξη προτύπου συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης για ένα γενικό ελληνικό νοσοκομείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στην παρούσα εργασία επιλέχθηκε ο χώρος των υπηρεσιών υγείας ως η βασική περιοχή μελέτης, επειδή είναι ένα σαφές δείγμα στο οποίο ο παροχέας υπηρεσιών μπορεί να ασκήσει or μαντική επίδραση στην ποιότητα του περιβάλλοντος. ...
Σύγκριση του περιβαλλοντικού προτύπου ISO 14001 και του κανονισμού ΕΜΑS μεταξύ τους και με το πρότυπο ISO 9000 και η εμπειρία από την εφαρμογή τους σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η προστασία του περιβάλλοντος, μείζον θέμα της εποχής μας, τείνει να εξελιχθεί και σε σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της ζήτησης στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ο σημερινός καταναλωτής συνυπολογίζει στις επιλογές του ...
Η χρηματοδοτική μίσθωση ακινήτων στην Ελλάδα και τα ισχύοντα στο εξωτερικό: περιγραφή της υπάρχουσας κατάστασης και υποβολή προτάσεων για βελτίωση του θεσμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η χρηματοδοτική μίσθωση ακινήτων στη χώρα μας, μολονότι έχει θεσπιστεί με Νόμο από το 1995, χρησιμοποιείται ως χρηματοδοτικό εργαλείο από τις επιχειρήσεις τα τελευταία δυο χρόνια. Το γεγονός ότι ο θεσμός έμεινε ανενεργός ...
Η συμβολή της πληροφορικής στην εφαρμογή συστήματος διαχείρησης του περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Τα περιβαλλοντικά θέματα και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις κάθε οικονομικής και περιβαλλοντικής δραστηριότητας αποτελούν στη σύγχρονη εποχή μας ζητήματα υψηλής σημασίας, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τη συνεχή ανάπτυξη της ...