Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 25
Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση workshop σχεδιασμένο με την χρήση των design thinking & six thinking hats models
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)
Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται μια μελέτη στο πλαίσιο της
εκπαιδευτικής κατάρτισης με τον συνδυασμό των μοντέλων design thinking και six thinking
hats. Πιο συγκεκριμένα ο επιχειρήθηκε η σχεδίαση ανάπτυξη ...
Ανάπτυξη μεθόδου εκτίμησης της ετοιμότητας της σχολικής μονάδας για την υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε η ανάπτυξη μιας μεθόδου για την εκτίμηση της ετοιμότητας της σχολικής μονάδας για την υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων με τη χρήση τεχνολογίας. Βασικός στόχος της ...
Χρήση κλώνου του παιχνιδιού Angry Birds για διδασκαλία φυσικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Με την παρούσα διπλωματική ερευνητική εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί ένας τρόπος ένταξης του δημοφιλούς παιχνιδιού Angry Birds στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του υπουργείου Παιδείας για ...
Αξιολόγηση χρήσης παιχνιδιού τύπου Monopoly για τη βελτίωση της επίδοσης και της αύξησης του ενδιαφέροντος των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Με την παρούσα διπλωματική επιχειρείται η διερεύνηση της μάθησης μέσω παιχνιδιών (Game Based Learning) και η προοπτική αξιοποίησής τους στη σχολική τάξη.
Αρχικά, πραγματοποιείται ιστορική αναδρομή και τονίζεται η εξέχουσα ...
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την εισαγωγή στην εκπαιδευτική ρομποτική και το Internet of Things
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας επιδιώκεται η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού σεναρίου, το οποίο θα αξιοποιεί τις έννοιες της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του Internet of Things. Δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα ...
Υποστήριξη δράσεων δημιουργίας Kinect παιχνιδών με την χρήση σχεδιαστικών καρτών για την κατανόηση της φυσικής αλληλεπίδρασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία περιλαμβάνει ένα αρκετά πρωτότυπο τρόπο εκμάθησης προγραμματισμού, που αφορά την δημιουργία κώδικα με την χρήση σχεδιαστικών καρτών.Η διπλωματική αυτή εστιάζει στο πως οι σχεδιαστικές κάρτες ...
Εφαρμογή του ρομποτικού υλικού UARO στην Ειδική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
H έρευνα αυτή μελετά κατά πόσο η εκπαιδευτική ρομποτική αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες. Η ρομποτική προσφέρει την δυνατότητα σε άτομα με ειδικές ανάγκες να αποκτήσουν προσωπική ...
Quality assurance methods assessing instructional design and active learning pedagogies in MOOCs: an evaluative case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07)
Στις μέρες μας εμφανίζονται όλο και περισσότερα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά Μαθήματα (Massive Open Online Courses - MOOCs). Πολλά μεγάλα πανεπιστήμια παγκοσμίως έχουν αφοσιωθεί στο να προσφέρουν υψηλής ποιότητα «μαζική» ...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη Μαζικού Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος για την εκμάθηση αρχών στατιστικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα ασχοληθούμε με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός Μαζικού Ανοικτού διαδικτυακού Μαθήματος (ΜΑΔΜ) για την εκμάθηση ορισμένων βασικών αρχών της στατιστικής επιστήμης. Αρχικά θα μελετήσουμε ...