Search
Now showing items 1-10 of 15528
Χρηματοοικονομικός κύκλος ζωής της επιχείρησης : η περίπτωση του τραπεζικού κλάδου στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο
(2008-02-05)
H παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζεται στην εκτίμηση της ανταγωνιστικότητας
και τη σύγκριση των επιπέδων ανάπτυξης των εννέα μεγαλύτερων με βάση τη
συνολική κεφαλαιοποίηση ελληνικών και των επτά μεγαλύτερων αγγλικών
τραπεζικών ...
Ευρωπαϊκά προγράμματα για ψυχική υγεία, η ελληνική περίπτωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μας έχει χρηματοδοτήσει και συνεχίζει να μας χρηματοδοτεί για προγράμματα που αφορούν την υγεία. Πολύ σημαντικό ρόλο έχει παίξει και στα προγράμματα που αφορούν την ψυχική υγεία και με τη χρηματοδότηση ...
Πρόβλεψη και ανάλυση της απόδοσης σε αγώνες αυτοκίνητου Formula 1
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-04)
Η Φόρμουλα 1, γνωστή και ως η κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συνδυάζει την αιχμή της τεχνολογίας με το ταλέντο παγκόσμιας κλάσης των οδηγών και τις στρατηγικές τακτικές των ομάδων, σε ένα άθλημα όπου τα χιλιοστά του ...
Ανάλυση της φερεγγυότητας των κατόχων πιστωτικών καρτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Η χορήγηση βραχυπροθέσμων πιστώσεων μέσω χορήγησης πιστωτικών καρτών, αποτελεί πλέον παγιωμένη τραπεζική πρακτική και στη χώρα μας. Κατά την άσκηση της δραστηριότητας τους αυτής, οι τράπεζες αντιμετωπίζουν πολύ υψηλό ...
Η ευθύνη του Διαχειριστή Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ) κατά την εκτέλεση των συμβάσεων μεταφοράς φυσικού αερίου και χρήσης εγκατάστασης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Ο Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ), ιδρύθηκε με απόσχιση του κλάδου του εθνικού συστήματος μεταφοράς φυσικού αερίου (ΕΣΦΑ) από την Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) και αποτελεί τον διαχειριστή του ...
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ...
Εφαρμογή για κινητές συσκευές “CoronaTracker” με στόχο την ιχνηλάτηση των επαφών των κρουσμάτων του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04)
Τη σήμερον ημέρα, οι εποχές οι οποίες βιώνουμε αποτελούν κάτι πρωτόγνωρο για το σύνολο της
ανθρωπότητας. Η πανδημία της νόσου του κορονοϊού, χωρίς να κάνει καμία διάκριση σε φυλή, φύλο και
ηλικία, έχει οδηγήσει στην ...
Laytime calculation
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Το ναυλοσύμφωνο αποτελεί την σύμβαση, την συμφωνία, η οποία ρυθμίζει τις εμπορικές σχέσεις μεταξύ του ναυλωτή και του πλοιοκτήτη. Η συμφωνία αυτή εμπεριέχει ρυθμίσεις, όσον αφορά τον τύπο της ναύλωσης και τους όρους που ...
Λογιστικά σκάνδαλα και η διαφορετική συμπεριφορά των ομολόγων και μετοχών, που εκδίδουν οι τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)
Η συγκεκριμένη εργασία μελετάει τα λογιστικά σκάνδαλα και την διαφορετική συμπεριφορά των ομολόγων και μετοχών που εκδίδουν οι τράπεζες. Συγκεντρώθηκαν στοιχεία για 8 εταιρίες που συμμετείχαν στα λογιστικά σκάνδαλα και για ...
Ο ρόλος της παράλληλης συμμετοχής των προμηθευτών στη μηχανική ανάπτυξη νέων προϊόντων
(2004-12-02)
Ο στρατηγικός προγραμματισμός είναι η βάση για τη διαχείριση του μέλλοντος οποιασδήποτε επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευασμένων προϊόντων, για τα οποία υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις λόγω της ανάγκης να προμηθευτούν ...