Browsing by Subject / Keyword "Computer-assisted instruction"
Now showing items 1-14 of 14
-
Ανάπτυξη διαδικασιοστρεφούς συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία μελετά την εξέλιξη και τη χρήση της τεχνολογίας ροής εργασίας στα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης. Ειδικότερα, επισημαίνονται τα πλεονεκτήματα - οφέλη που προσφέρει και μελετώνται ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για τη διαχείριση προγράμματος σπουδών (syllabus manager)
(2008-02-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τα προγράμματα σπουδών και τη σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός διαδικτυακού συστήματος για τη διαχείριση προγραμμάτων σπουδών. Βασικός στόχος του συστήματος, το οποίο μπορεί ... -
Ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης με χρήση της τεχνολογίας ροής εργασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των διαδικασιοστρεφών συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης (process-oriented e-learning systems) και της μοντελοποίησης των διαδικασιών ηλεκτρονικής μάθησης ως ροές ... -
Ανάπτυξη συστήματος τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης για αναπαραγωγή μαθημάτων συμβατών με το πρότυπο SCORM μέσω ασύρματων και φορητών συσκευών (m-learning)
(2010-07-07)Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η χρήση της μάθησης μέσω κινητών συσκευών. Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που διακρίνει τη μάθηση μέσω κινητών συσκευών είναι ότι αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί οπουδήποτε και ... -
Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στο σημερινό ραγδαία μεταβαλλόμενο κοινωνικό, τεχνολογικό και οικονομικό περιβάλλον, τα άτομα έρχονται καθημερινά αντιμέτωπα με ένα σύνολο πολύπλοκων καταστάσεων και προβλημάτων, που επιζητούν μία ή και περισσότερες πιθανές ... -
Γνωστικά εργαλεία μάθησης και ηλεκτρονική μάθηση - CTAT
(2013-03-11)Τα γνωσιακά εργαλεία, μοντέλα και περιβάλλοντα μάθησης αποτελούν σημαντικά μέσα για την επίτευξη αποτελεσματικότερης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν μέσα από τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων και όχι ... -
Δημιουργία και προσαρμογή μαθησιακών αντικειμένων
(2011-07-05)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας έγινε μία συστηματική προσπάθεια για την ανάπτυξη δύο μαθησιακών αντικειμένων (Μ.Α.) και όλου του συνθετικού υποστηρικτικού υλικού τους, για την ίδια ενότητα ... -
Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός παιδαγωγικού μοντέλου ανάπτυξης αυτο-ρυθμιστικών δεξιοτήτων στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων, με την υποστήριξη σύγχρονων υπολογιστικών περιβαλλόντων
(2008-02-06)Η επίλυση προβλημάτων θεωρείται ως η πιο σημαντική γνωστική διαδικασία. Κύριος και πρωταρχικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι να μυήσει τους μαθητές σε ένα τρόπο σκέψης, ώστε να γίνουν καλύτεροι λύτες προβλημάτων, καθώς ... -
Η χρήση των νοητικών απεικονίσεων στη διαδικτυακή εκπαίδευση : μελέτη & ανάπτυξη εφαρμογής για τη διοίκηση έργων
(2009-09-15)Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί ένα σύγχρονο μοντέλο εκπαίδευσης, το οποίο προέκυψε ως απόρροια διαφόρων κοινωνικο-οικονομικών, επιστημονικών, παιδαγωγικών και τεχνολογικών εξελίξεων. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ... -
Νοητικές απεικονίσεις και μαθησιακός εμπλουτισμός στην ανάπτυξη ενός αλληλεπιδραστικού, προσαρμοστικού, βασισμένου στην εμπειρία εργαλείου e - learning για την εκπαίδευση στη διοίκηση έργου, βασισμένο στο πρότυπο PMBOK Guide - 4th edition
(2009-09-15)Μέσα από την συγκεκριμένη εργασία επιχειρήθηκε η δημιουργία μιας βάσης γνώσης, βασισμένη στην πιο πρόσφατη έκδοση του προτύπου PMBOK Guide – 4th edition του Αμερικανικού Ινστιτούτου για την διοίκηση έργου (PMI). Ο οδηγός ... -
Περιβάλλοντα διεπαφής με μαθησιακά αντικείμενα με χρήση τεχνολογιών βιντεοπαιχνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)Η παρούσα εργασία έχει δημιουργηθεί με σκοπό την ανάδειξη μιας νέας προοπτικής στον τρόπο αλληλεπίδρασης και συσχέτισης ηλεκτρονικών παιχνιδιών και συστημάτων διαχείρισης μάθησης (learning management systems). Με τη ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη εργαλείου συλλογικού χαρακτηρισμού ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων
(2011-01-21)Η διαμόρφωση του ψηφιακού περιεχομένου στον Παγκόσμιο Ιστό 2.0 από τους χρήστες του, η μεταξύ τους αλληλεπίδραση και η αύξηση του όγκου του ψηφιακού περιεχομένου που βρίσκεται διαθέσιμο στον Παγκόσμιο Ιστό, έχουν σαν ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης στο χώρο των δικτύων υπολογιστών
(2007-05-25)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης στο πεδίο των δικτύων υπολογιστών. Πιο συγκεκριμένα γίνεται μια προσπάθεια να μετατραπεί το υπάρχον ... -
Υποστήριξη της δημιουργίας τεχνολογικά υποστηριζόμενων μαθημάτων στις φυσικές επιστήμες: η περίπτωση διαλειτουργικότητας του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού CADMOS και του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης WISE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία, παρουσιάζεται η αξιοποίηση του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού με γραφική διαπροσωπεία (graphical learning design tool) CADMOS (Courseware Development Methodology for Open ...