Νοητικές απεικονίσεις και μαθησιακός εμπλουτισμός στην ανάπτυξη ενός αλληλεπιδραστικού, προσαρμοστικού, βασισμένου στην εμπειρία εργαλείου e - learning για την εκπαίδευση στη διοίκηση έργου, βασισμένο στο πρότυπο PMBOK Guide - 4th edition
Master Thesis
Συγγραφέας
Κοντοσταυλάκης, Διονύσιος
Ημερομηνία
2009-09-15Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διοίκηση έργου ; Internet in education ; Computer-assisted instructionΠερίληψη
Μέσα από την συγκεκριμένη εργασία επιχειρήθηκε η δημιουργία μιας βάσης γνώσης, βασισμένη στην πιο πρόσφατη έκδοση του προτύπου PMBOK Guide – 4th edition του Αμερικανικού Ινστιτούτου για την διοίκηση έργου (PMI). Ο οδηγός αυτός αποτελεί βελτιωμένη συνέχεια του PMBOK Guide – 3rd edition (2004), και εμπεριέχει αρκετές διορθώσεις αλλά και επικαιροποιήσεις. Ο στόχος της εργασίας όμως δεν ήταν η απλή καταγραφή όλων των διεργασιών που προτείτονται μέσα από το εν λόγω πρότυπο, αλλά ο περαιτέρω εμπλουτισμός τους με σχετικές ιστοσελίδες και βιβλιογραφία προκειμένου να λειτουργήσει τόσο συμβουλευτικά, σαν ένα επιπλέον εργαλείο στα χέρια στελεχών με εμπειρία σε θέματα διοίκησης έργου, όσο και ως «υποκινητής» για έρευνα και μάθηση από οποιονδήποτε θελήσει να μπει στον μαγικό κόσμο του project management.